۰
plusresetminus
استانداری فارس:

آغاز عملیات احداث بزرگترین پرورشگاه و مجموعه درمانگاهی، آموزشی و اقامتی موقوفه در خاورمیانه

افتتاح یک واحد صنعتی با ظرفیت اشتغالزایی ۱۵۹ نفر در بیضا
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴
استاندار فارس در پنجمین روز از دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، در آیین افتتاح و کلنگ زنی چند طرح مربوط به شهرستان شیراز حضور پیدا کرد.
آغاز عملیات احداث بزرگترین پرورشگاه و مجموعه درمانگاهی، آموزشی و اقامتی موقوفه در خاورمیانه
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در پنجمین روز از دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، در آیین افتتاح و کلنگ زنی چند طرح مربوط به شهرستان شیراز حضور یافت.
استاندار فارس در آیین آغاز عملیات احداث بزرگترین پرورشگاه و مجموعه درمانگاهی، آموزشی و اقامتی موقوفه در خاورمیانه که در شهر صدرا و با زیربنای ۴۸ هزار متر مربع احداث می شود، عنوان کرد: این مجموعه که در اراضی موقوفه حاج خلیل زالی ساخته خواهد شد ظرفیت نگهداری و پرورش ۶۰۰ مددجو را دارد.
 
وی با اشاره به اینکه وجود اعتبار برای تکمیل پروژه‌هایی که کلنگ زنی می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ابراز امیدواری کرد بر اساس سخنان متولیان امر۴۰ درصد از این موقوفه دو سال نخست و ۶۰ درصد نیز در دوسال پس از آن اجرایی شود.
دکتر ایمانیه همچنین از مدیرکل اوقاف استان فارس خواست با تعیین هیئت امنا برای این موقوفه امکان نظارت بر روند ساخت و پس از آن اداره مجموعه را فراهم کند.
نماینده عالی دولت با بیان اینکه در دنیای امروز فرایند مراقبت و پرورش یتیمان باید با تلفیقی از علم روز و آموزه‌های دینی ما انجام شود، اظهار کرد: در اعتقادات دینی ما اموری همچون پرورش انسان، حفظ کرامت او و توجه به ایتام جایگاه ویژه‌ای دارد.
همچنین با حضور استاندار فارس، یک واحد تولیدی مبلمان خانگی و دکوراسیون با سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۱۵۰ نفره در شهرک صنعتی ملوسجان بیضاء افتتاح شد.

وی در آیین افتتاحیه این واحد تولیدی با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال برای دولت بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد: در راستای رونق اقتصادی بایستی علاوه بر تامین  نیاز مصرفی داخل کشور به صادرات محصولات توجهی ویژه داشته باشیم.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین در مراسم کلنگ زنی مخزن ۱۰۰۰۰ متر مکعبی آب در گلدشت حافظ و همزمان مخزن آب شهر بیدزرد و محدوده آب زنگی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات آب در شیراز و سایر شهرستان های فارس، عنوان کرد :قرارگاهی به عنوان قرارگاه آب در استان با حضور دستگاه های مربوطه و دانشگاه شیراز ایجاد شده و روزانه به بررسی و رصد مشکلات و یافتن و اجرایی کردن راهکارهای عملیاتی برای رفع این مشکلات می‌پردازند.
 پروژه مسجد نور در محدوده مسکن مهر شهر صدرا و یک واحد هتل در منطقه قلات شهرستان شیراز نیز با حضور دکتر ایمانیه افتتاح شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما