۰
plusresetminus
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی:

همگام بودن روحیه جهادی با آرمان های انقلاب

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۵
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: باید با روحیه جهادی، آرمان های انقلاب را فریاد زد و مطالبه کرد.
همگام بودن روحیه جهادی با آرمان های انقلاب
به گزارش حافظ خبر، داود گودرزی امروز در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: دفاع از انقلاب اسلامی یک ارزش مهم برای هر دانشجوی دغدغه مند است. 

وی با تاکید بر لزوم تجزیه و تحلیل پیش از اظهار نظر در مورد موضوعات مهم و تخصصی گفت: نباید خیلی خشک یا خیلی احساسی عمل کرد چرا که وظیفه همه ماست تا نسبت به سخنان خود حتی در صورت زدن حرف حق، مراقبت کنیم تا به تکمیل پازل دشمن مشغول نشویم و اجازه ندهیم آن ها به اهداف شیطانی خود برسند.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در این نشست که با موضوع «دانشجوی انقلابی، پرچمدار عدالت طلبی و آرمان خواهی» و با حضور مجازی دانشجویان بسیجی از سراسر کشور برگزار شد، عدالت را یکی از اصلی ترین شعار های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: عدالت در معنای عام آن یعنی حقی ناحق نشود و تبعیض و نابرابری وجود نداشته باشد و در مجموع همه چیز عادلانه باشد.

گودرزی، راه شناخت یک فرد انقلابی را سنجش میزان حساسیت او به آرمان های راستین انقلاب عنوان و با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید با روحیه جهادی آرمان های انقلاب را فریاد زد و مطالبه کرد تا با همت و تلاش همه جانبه مسئولان، کارگزاران و مردم شاهد پیشرفت کشور در همه عرصه ها باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما