۱
plusresetminus
ورزشی :

برگزاری مسابقه آزاد کشوری در دوی صحرانوردی

عماد شهر
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۵
اولین مسابقه بزرگ دوی صحرانوردی در عماد شهر لارستان برگزار شد.
برگزاری مسابقه آزاد کشوری در دوی صحرانوردی
به گزارش حافظ خبر، رییس هیات دو ومیدانی استان بیان کرد:  در طراحی  تقویم سالانه ی هیأت دو و میدانی استان سعی بر آن شده  تا  از تمامی ظرفیت های موجود در استان  فارس استفاده کنیم و به همین منظور با توجه به شرایط ایده آل آب و هوایی در این زمان از سال در جنوب استان این مسابقه جایزه بزرگ در عماد شهر لارستان برگزار شد و با توجه به اینکه این مسابقه برای اولین بار در این نقطه از استان اجرا شد اما استقبال  صد و سی ورزشکار از هشت استان کشور که عمدتا از استان های همجوار و جنوبی کشور بودند، بسیار قابل توجه بود.

وی افزود: عماد شهر مرکز بخش صحرای باغ لارستان استان که در فاصله ی نود و پنج کیلومتری شهر لار و در همسایگی  شهرستان بستک استان هرمزگان واقع شده است.
روح اله نجمی عنوان کرد:  تصمیم داریم تا با استمرار در میزبانی هرساله مسابقه دوی صحرانوردی در بهمن‌ماه هر سال در بخش صحرای باغ، علاوه بر معرفی ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی موجود  این نقطه از استان، شرایطی برای معرفی استعدادهای ورزشی نونهالان و نوجوانان در جنوب استان فراهم کنیم.
در پایان این مسابقه که به مسافت شش کیلومتر بود، محمد جواد صیادی حسن عابدی و حسین نیرومندی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و  به نفرات اول تا بیستم جوایز نقدی اهدا شد.

 
کد مطلب : ۲۴۸۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما