۰
plusresetminus
خواست خدایی عضو شورای شهر شیراز:

ساماندهی مرکز خرید و فروش برای ضایعاتی ها

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۷
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تفکیک از مبدا و ساماندهی مراکز خرید و فروش ضایعات تحت نظارت شهرداری، از رشد قارچ گونه ضایعاتی ها در سطح شهر جلوگیری می کند.
ساماندهی مرکز خرید و فروش برای ضایعاتی ها
به گزارش حافظ خبر، افسانه خواست خدایی بیان کرد: مراکز خرید و فروش ضایعات، علاوه بر تاثیر منفی بر زیبایی بصری و گردشگری شهری و ایجاد مشکلات زیست محیطی و بهداشتی برای شهروندان ساکن در آن مناطق، حضور معتادین متجاهر در اطراف آن مراکز، کاهش امنیت ساکنان را نیز به همراه دارد.

 عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز، با تاکید بر قرارگرفتن تفکیک زباله از مبدا به عنوان اولویت آموزش شهروندان در سازمان پسماند شهرداری افزود: هر گونه دخالت عوامل غیر مسئول در امر بازیافت و نگهداری ضایعات شهری، مشکلات خاص بهداشتی – زیست محیطی و اجتماعی خاصی را در مناطق شهری ایجاد می کند و در حال حاضر انجام این امر در قالب زباله گردها، به صورت رشد قارچ گونه کارگاههای بازیافتی غیر مجاز در مناطق جنوبی شهر مشهود است.

 با حضور خواست خدایی ناظر شورا در منطقه پنج شهرداری شیراز، رضا مسعودی شهردار منطقه با همراهی نیروی انتظامی و نماینده سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی بیش از ۷۰ کارگاه و انبار غیر مجاز جمع آوری ضایعات ،  در منطقه پنج شناسایی و پلمپ شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما