۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

برنامه ریزی برای بهره برداری از سرمایه نخبگانی دانشگاه های فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۲
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برنامه ریزی های جامع برای بهره برداری از سرمایه نخبگانی دانشگاه های استان به خصوص نخبگان بسیجی جهت حل مسائل استان فارس خبرداد. 
برنامه ریزی برای بهره برداری از سرمایه نخبگانی دانشگاه های فارس
به گزارش حافظ خبر، سعید یوسفی امروز در نخستین نشست مجمع نخبگان ادوار بسیج دانشجویی استان فارس، یکی از راه های پیشرفت را  حضور جدی نخبگان در مدیریت جامعه برشمرد و گفت: باید از نخبگان در کنار هم به نحو شایسته و با برنامه‌ریزی مناسب در پیشبرد امور بهره برداری شود و آن را تبدیل به یک روش حسنه و سازمان یافته کرد. 

وی از برنامه ریزی جامع برای بهره برداری از سرمایه نخبگانی دانشگاه های استان به ویژه نخبگان بسیجی جهت حل مسائل استان فارس خبرداد و افزود: نخستین گام شناسایی و شبکه سازی نخبگان توانمند در رشته‌های گوناگون مورد نیاز استان بوده که به همت مدیریت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی فارس آغاز شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس مجمع نخبگان دانشجو و ادوار بسیج دانشجویی را محفلی برای آشنایی نخبگان با توانمندی های یکدیگر معرفی و تصریح کرد: در نشست های مختلف این مجمع، چالش های پیش روی نقش آفرینی تخصصی دانشجویان بررسی و با دعوت از مسئولان مربوطه راهکارهای تسهیل حضور جوانان در حل مسائل استان به آنان، توسط خود نخبگان دانشجو پیشنهاد می شود. 

یوسفی، توانمندی های دانشجویان نخبه بسیجی را سرمایه ای برای دستگاه های اجرایی و صنایع استان معرفی و اضافه کرد: استفاده از این سرمایه توسط سازمان ها و صنایع، توسعه استان را سرعت خواهد بخشید. 

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما