۰
plusresetminus
استانداری فارس:

تا پایان خرداد ۱۴۰۱، ۹۸ درصد از استان باید واکسینه شوند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۲
استاندار فارس با تاکید بر لزوم اتمام واکسیناسیون ۹۸ درصدی جمعیت فارس، گفت: تمام فرمانداران مکلف هستند با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، برنامه‌ زمان‌بندی ارتقای واکسیناسیون را تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ اجرا کنند.
تا پایان خرداد ۱۴۰۱، ۹۸ درصد از استان باید واکسینه شوند
به گزارش حافظ خبر،  محمدهادی ایمانیه سه‌شنبه ۱۷ اسفند در جلسه شورای پدافند غیرعامل فارس با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل، از همه دست‌اندرکاران این حوزه خواست تا بندهای مختلف این دستورالعمل را با دقت مطالعه و نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشند.
وی با تشریح برخی بندهای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل، اظهار کرد: بحث به‌روز رسانی طبقه‌بندی اماکن باید ظرف دو ماه آینده انجام شود؛ همچنین برای تهیه و اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل تا پایان برنامه ششم تمامی اقدامات لازم اجرا شود.
ایمانیه همچنین به دو یا چند منظوره کردن مستحدثات متعلق به سازمان‌ها اشاره و عنوان کرد: به منظور حفظ امنیت بیشتر، این مستحدثات باید سال آینده در فارس چند منظوره شوند.
استاندار فارس بر فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی در ارتباط با پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: اساتید دانشگاه های بزرگ استان باید به انجام مباحث آموزشی و پژوهشی کمک کنند و در این مسیر سازمان مدیریت برنامه و برنامه ریزی نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.
ایمانیه افزود: نقشه راه حوزه علوم دارویی و طیور نیز باید تهیه شده و الگوی کشت مرتبط با هر شهرستان با شرایط آبی مناسب هر منطقه تغییر و الگوی کشت بازنگری شود.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: برش سازمانی طرح جامع پدافند غیرعامل استان فارس باید تا پایان فروردین ماه ابلاغ شده و مورد رصد قاطعانه قرار گیرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما