۰
plusresetminus
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز:

رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری کلانشهرهای ایران منصوب شد

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
 با حضور مجتبی فیلسوف‌زاده مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و شهردار شیراز، حکم رضا جاویدی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز به عنوان رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع کلانشهرهای ایران از سوی رییس این کمیته به وی اعطا شد.
رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری کلانشهرهای ایران منصوب شد
به گزارش حافظ خبر، عبدالمطهر محمدخانی رییس کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در این حکم خطاب به رضا جاویدی بیان داشت: بنا به انتخاب شایسته اعضای کارگروه تخصصی تبلیغات و برند شهری در بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان به مدت یک سال به سمت رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری منصوب می کنیم.

در ادامه این حکم آمده است: با توجه به اهمیت بالای این کارگروه در کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ضروری است نسبت به برگزاری جلسات مستمر تحت نظارت دبیر محترم کمیته، اهتمام ویژه را معمول دارید.

تهیه و تنظیم سند اجرایی کارگروه در جهت هم افزایی تجارب کلانشهرها، ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین اعضای کارگروه، برقراری تعامل بیشتر با سازمان زیباسازی و یا مرکز متولی سیما و منظر شهرداری‌ها، افزایش حداکثری تولید محتوا در حوزه موضوعات تبلیغات و برند شهری، تولید محتوا یکسان و مشترک و اکران همزمان در مناسبت های ویژه و ارتباط گیری با سازمان‌های مختلف فرهنگی به جهت تبادل اطلاعات و انجام فعالیت‌های مشترک از اهم وظایف این کارگروه می‌باشد.

بر اساس این گزارش در بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که در تهران برگزار شد، رضا جاویدی با رأی اعضا به عنوان رییس کارگروه تبلیغات و برند شهری انتخاب شد. 

برای اولین بار ۶ کارگروه اجرایی با عناوین مرتبط، ذیل کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در دستور کار این نشست قرار گرفت و ۲۰ مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرها در این کارگروه ها عضو و فعال شدند.

کار گروه تبلیغات و برند شهری، کارگروه رسانه، کار گروه راهبردی و توسعه، کار گروه شبکه های اجتماعی و تولید محتوا، کار گروه بین الملل و دیپلماسی شهری، کار گروه ارتباطات مردمی از جمله کارگروه اجرایی است.
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما