۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اعلام آخرین آمار حوادث چهارشنبه آخر سال در فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آخرین آمار حوادث آخرین چهارشنبه سال در استان فارس تا صبح امروز چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ را اعلام کرد.
اعلام آخرین آمار حوادث چهارشنبه آخر سال در فارس
به گزارش حافظ خبر، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: طی تماس ها انجام شده با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ فارس و گزارش های اعلام شده در شبانه روز گذشته، تعداد مصدومان ۶۸ مورد بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی، از تعداد کل مصدومان استان مرتبط با چهارشنبه آخر سال، ۴۹ مورد مربوط به شهرستان های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۲ مورد مربوط به جهرم، یک مود مربوط به لار، ۲ مورد مربوط به فسا و ۱۴ مورد مربوط به دیگر شهرستان های استان بوده است.

 مرادیان با اعلام اینکه از ۶۸ مصدوم روز گذشته، ۶۰ مورد به بیمارستان های استان منتقل شدند، ادامه داد: از ۶۸ مصدوم روز گذشته، ۴۲ مورد مربوط به به شهرستان های دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ۱۸ مورد مربوط به فسا، لار و جهرم بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۳۷ مورد مصدومیت ناشی از سوختگی بوده که از این تعداد ۱۸ مورد مربوط به شهرستان های دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ۱۹ مورد مربوط به فسا، لار و جهرم بوده است.

این مقام مسوول در دانشگاه در ادامه توضیح داد: از ۳۷ مصدوم آسیب دیده چشمی اعلام شده از روز گذشته نیز، ۱۸ مورد مربوط به شهرستان های دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است.

وی با اعلام اینکه ۸ مورد از مصدومان استان نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، افزود: متاسفانه ۲ مورد قطع عضو به دلیل استفاده از مواد آتش زا در استان نیز اتفاق افتاده است که یک مورد مربوط به شیراز و دیگری مربوط به شهرستان فسا است.

مرادیان با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون مورد فوتی گزارش نشده است، به خانواده ها توصیه کرد تا با نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود، بحران کرونا را با رفتارهای پُرخطر بحرانی تر نکرده و روزهای پایانی سال را با سلامت که بزرگترین نعمت الهی است، سپری کنیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما