۰
plusresetminus
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز:

دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، پیشگام در برگزاری کلاسهای حضوری

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲
در روزهای آغازین سال ۱۴۰۱ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با همراهی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از برگزاری کلاسهای حضوری این دانشگاه بازدید کردند.
دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، پیشگام در برگزاری کلاسهای حضوری
به گزارش حافظ خبر، در روزهای آغازین سال ۱۴۰۱ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به اتفاق هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از برگزاری کلاسهای حضوری این دانشگاه بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس صورت گرفت، محمدرضا قائدی با ابراز خرسندی از حضور دانشجویان در فضای دانشگاه، شروع مجدد کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز را به صورت حضوری به فال نیک گرفت و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در زمینه حضوری شدن کلاسهای مقطع کارشناسی در بین سایر دانشگاه های شهر شیراز پیشتاز است.

وی عنوان کرد:  امیدواریم در طی هفته های آتی، نقایص و اشکالاتی که ممکن است به واسطه عدم برگزاری کلاس ها در طول حدود دو سال ایجاد شده بود به سرعت مرتفع شود و شرایط برای تحصیل و فعالیت های مختلف فرهنگی دانشجویی و پژوهشی دانشجویان کاملاً مهیا شود.

 حجت الاسلام و المسلمین مهدی یعقوبی نیز در این بازدید با آرزوی موفقیت وآغاز سالی توام با سلامتی برای دانشجویان  ابراز امیدواری کرد که حضور دانشجویان در فضای دانشگاه علاوه بر ایجاد نشاط دانشجویی باعث رونق هرچه بیشتر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز بشود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما