۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

موفقیت مرکز اورژانس فارس در کسب عنوان ایده برتر اورژانس کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸
شبیه ساز آموزشی دیسپچ اورژانس فارس در نخستین جشنواره پویش ایده های برتر سازمان اورژانس کشور، عنوان ایده برتر را کسب کرد.
موفقیت مرکز اورژانس فارس در کسب عنوان ایده برتر اورژانس کشور
به گزارش حافظ خبر، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با بیان این خبر گفت: با توجه به حساسیت کار دیسپچ و مسایل مربوط به آموزش همزمان با تماس های مردمی، با همت و خلاقیت همکاران، یک مرکز با شبیه سازی انواع تماس های مددجویان برای یادگیری موثرتر طراحی شد.

محمد جواد مرادیان با اعلام اینکه این ایده از مرداد ۱۴۰۰ در مرکز اورژانس فارس به مرحله عملیاتی درآمده و مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: دراین زمینه تاکنون ۳۰ نفر آموزش تخصصی تریاژ تلفنی دیده‌اند.

رئیس اورژانس فارس در توضیح بیشتر عملکرد مرکز شبیه ساز دیسپچ اورژانس فارس گفت: همواره یکی از چالش های سیستم اورژانس ۱۱۵، آموزش نیروهای جدید در مراکز پیام بوده است که به کمک این ایده، فراگیران در محیطی شبیه سازی شده با انواع موارد اورژانسی و نحوه تریاژ آنها، نحوه مدیریت آمبولانس ها و نحوه ارسال و دریافت ماموریت آمبولانس ها آشنا می شوند.

مرادیان ضمن تبریک به جامعه اورژانس ۱۱۵ استان فارس برای این موفقیت، ابراز امیدواری کرد بتوانیم شاهد راه اندازی مراکز آموزشی بیشتری در استان باشیم تا کارکنان از آموزش های نوین و به روز دنیا بهره بیشتری را کسب کنند.

وی همچنین این موفقیت را به تیم مرکز شبیه ساز دیسپچ شامل «رستگارفر»، «مرضیه دهقانی»، «مرجان معمار»، «سحر خالصی»، «مریم زارعی» و «حسن همتی» تبریک گفت.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما