۰
plusresetminus
مهدی نصیری، عضو شورا و ناظر منطقه ۲:

مسجدمحوری و استفاده از ظرفیت مساجد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱
مهدی نصیری، عضو شورا و ناظر منطقه ۲ در جلسه محرومیت‌زدایی منطقه ۲ شهرداری شیراز با بیان اینکه جلساتی با همکاری شهرداری منطقه و دیگر ادارات انجام شده است، بر نقش مسجدمحوری و استفاده از ظرفیت مساجد تاکید کرد.  
مسجدمحوری و استفاده از ظرفیت مساجد
به گزارش حافظ خبر، وی با بیان اینکه نمایشگاه هنربانو پایلوت منطقه ۲ بود تا بانوان نیازمند اگر هنر تولیدی دارند امکان فروش پیدا کنند، گفت: این نمایشگاه تجربه خوبی داشت که می‌تواند ادامه داشته باشد‌. 

نصیری با بیان اینکه نکاتی درباره خانه محله و زمین‌های ورزشی مطرح شد، افزود: همه این مسائل درست است و این منطقه مشکلاتی دارد که باید با پیگیری در اولویت قرار بگیرد. 

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی روشی استخراج کند که برای سانس‌بندی و استفاده از امکانات ورزشی و فرهنگی با تعامل دیگر محلات و دستگاه‌ها ساماندهی ایجاد شود، عنوان کرد: بسیاری از زمین‌ها مورد تملک شهرداری اما خاکی است، قرار نیست چمن کاشته شود ولی می‌توان مورد استفاده قرار گیرد. 

نصیری با بیان اینکه چون کمبود بودجه وجود دارد باید دید که با همین میزان چه اقدامی می‌توان انجام داد، تصریح کرد: 
معضل این منطقه تملک است که بین دستگاه‌های دخیل به یک مدل مشترک نرسیدیم. 

وی با بیان اینکه تهاتر پیشنهادی است که امکان حل مشکلات تملک این منطقه را با اوقاف به وجود می‌آورد، گفت: کسانی که در این محلات فعال هستند، از کار هم مطلع نیستند و سبب می‌شود که کار سطحی انجام شود اما اگر با هم کار کنند می‌توانند کارهای بیشتر و عمیق‌تری انجام دهند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما