۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

احصای نیازهای ۱۶۷محله در شیراز

تامین تنها ۲ درصد از بودجه شهرداری شیراز توسط دولت
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۱
شهردار شیراز گفت: نیازهای ۱۶۷ محله شیراز شناسایی و احصا شده که براساس اولویت‌های هر محله، پروژه‌های متناسب تعریف و اجرا خواهند شد.
احصای نیازهای ۱۶۷محله در شیراز
به گزارش حافظ خبر، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در میزخدمت مسجدمحوری در مسجد رسول اعظم (ص) واقع در بلوار فضیلت در شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت: نیازهای ۱۶۷ محله شیراز شناسایی و احصا شده که براساس اولویت‌های هر محله، پروژه‌های متناسب تعریف و اجرا خواهند شد.

وی درمورد بودجه شهرداری شیراز افزود: تنها ۲ درصد از بودجه شهرداری شیراز توسط دولت تامین می‌شود.

شهردار شیراز ادامه داد: از کل بودجه امسال تنها چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض تامین خواهد شد و مابقی از محل سایر درآمدهای شهرداری است.

 اصنافی در ادامه به موضوعات و مسائل منطقه پرداخت و با اشاره به پل هوایی به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی گفت: هزینه هر پل پله‌ای حدود ۶ میلیارد تومان است که در سطح شهر به بیش از ۱۰۰ پل نیاز است اما باتوجه به بررسی‌های کارشناسی پلیس و حمل و نقل شهرداری شیراز سالانه تعدادی از آن در دستورکار قرار می‌گیرد.

وی درخصوص آسفالت عنوان کرد: آسیب آسفالت به دلیل نوسانات قیمت قیر طی سه سال گذشته روی هم جمع شده است.

شهردار شیراز اولویت‌های آسفالت در شهر شیراز را مرمت، رفع چاله‌های سطح شهر و روکش کوچه‌های خاکی اعلام کرد و اذعان داشت: به دلیل هوای مناسب به شهرداران مناطق اعلام شده تا آخر اردیبهشت لکه گیری و چاله های سطح مناطق گرفته شود.

وی با بیان اینکه قیر دولتی به شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: روکش آسفالت باتوجه به چند ده برابر شدن قیمت قیر تنها در کوچه‌های خاکی سطح شهر انجام خواهد شد.

مسعود زارعی، عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۳ شهرداری شیراز در این میزخدمت مسجدمحوری گفت: تلاش است با برگزاری جلسات، دیدارها و میزهای خدمت باری از دوش مردم برداشته شده و بخشی از مسائل حل شود.

وی گفت: درخواست‌های مردم باید پیگیری شده و تاثیرات این جلسات را مردم باید در سطح شهر ببینند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما