۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان سراسر فارس در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشارجمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، روز قدس را یکی از عرصه‌های تربیتی برای دانش‌آموزان دانست و افزود دانش‌آموزان با حضور در راهپیمایی، همدردی خود را نسبت به دوستان خود در کشور مظلوم فلسطین ابراز می‌کنند.
حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان سراسر فارس در راهپیمایی روز قدس
به گزارش حافظ خبر، محمدخلیل عسکری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شیرازدر خصوص اهمیت روز قدس با اشاره به کلام امام راحل که فرمودند روز قدس روز اسلام است؛ گفت: فرمایشات امام (ره) منشور انقلاب ما است که باید پایبند آن باشیم و رهبر عزیزمان هم که در راستای استمرار راه امام همیشه به دفاع از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.
وی افزود: در دفاع از مظلومان، سید الشهدای جبهه مقاومت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور خود در این میدان مصداق ادامه دهندگان راه امام (ره) در دفاع از فلسطین و آزادسازی قدس مظلوم است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دانش‌آموزان همیشه در همه عرصه‌ها نقش آفرین و جز تاثیرگذارترین‌ها هستند.
عسکری گفت: دانش‌آموزان ما در نظام جمهوری اسلامی بر مبنای سند تحول بنیادین و بیانیه راهبردی گام دوم به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کنند و در این راستا باید نگاه فرامرزی داشته باشند و متوجه عمق استراتژیک نفوذ جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی باشند.
وی افزود: روز قدس یکی از عرصه‌های تربیتی برای دانش‌آموزان است که با حضور در راهپیمایی، همدردی خود را نسبت به دوستان خود در کشور مظلوم فلسطین ابراز می‌کنند.
عسکری با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس بعد از دوسال کرونا و آموزش مجازی گفت: دانش‌آموزان با یک حرکت حماسی و ارزشمند آموزش حضوری را کلید زدند و در ایام ماه مبارک رمضان هم حضور پرشور و ارزشمند و قابل ستایش در مساجد و محافل قرآنی داشتند و مدارس را موکب‌های افطاری و پذیرایی از مردم و روزه‌داران کردند که قابل تقدیر است.
وی در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش در مراسم راهپیمایی روز قدس عنوان کرد : بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ایستگاه‌های بصیرتی مختلفی در مسیرهای راهپیمایی در سراسر مناطق و شهرستان‌ها برپا شده است و دانش‌آموزان در برپایی و اجرای برنامه‌ها نقش اصلی و محوری دارند.
وی تصریح کرد : انتظار داریم دانش‌آموزان حرکت قدس را دنبال کنند و در فضای مجازی مخصوصا به تولید محتواهای فاخر و ارزشمند در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و در راستای فرمایشات امام (ره) بپردازند.
عسکری ادامه داد: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب، باید به شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب یک مدرسه درس آموز نگاه کرد و ما از دانش‌آموزان می‌خواهیم تا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خودشان قرار دهند و حضور پر شکوه و اثر بخشی در برنامه‌های راهپیمایی و دفاع از مظلومان داشته باشند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما