۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

انتصاب مسئول کمیته همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷
محمدرضا جعفری مسئول کمیته همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس شد.
انتصاب مسئول کمیته همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس
به گزارش حافظ خبر،  طی حکمی از سوی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس محمدرضا جعفری به سمت مسئول کمیته همگانی ورزش نابینایان و کم بینایان استان فارس منصوب شد. 

 حمید آزرمی در این حکم محمد رضا جعفری را به مدت چهار سال به مسئول کمیته همگانی ورزش نابینایان و کم بینایان استان منصوب نمود .


محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : در راستای ترویج  نشاط  و توسعه ورزش و سلامتی در بین عزیزان نابینا و کم‌بینا اهتمام کمیته همگانی ورزش های نابینایان و کم بینایان توسعه ورزش برای عموم نابینایان و کم بینایان استان فارس می باشد.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در راستای اهمیت  ورزش همگانی  و سلامتی برای آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچنین استفاده از  تمام ظرفیت جمعیت زیاد عزیزان  نابینا و کم بینایان خود را برای حضور و تشویق عزیزان نابینا و کم بینا کمیته همگانی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا  علاوه بر ترویج ورزش و سلامتی  با توجه به توانمندی‌ و استعداد های نابینایان و کم بینایان استان فارس   نفراتی را جهت  معرفی به تیم های ملی  و مسابقات قهرمانی کشور و عرصه های بین المللی معرفی نماید.
 
مسئول کمیته همگانی ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه گفت:   ضمن درخواست  از دستگاه‌های اجرایی ، مراکز آموزشی و تفریحی که در راستای مسئولیت اجتماعی خود قصد مشارکت و همکاری با هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس را دارند میتوانند جهت همکاری  و مشارکت در اجرای برنامه های خود با شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ روابط عمومی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان تماس حاصل نمایند.
کد مطلب : ۲۵۳۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما