۰
plusresetminus
جانشین فرماندهی سپاه فجر:

جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت زدایی پیشرو هستند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۲
سرهنگ پاسدار عبدالله زاده گفت: اردوهای جهادی بسیج عرصه ای برای معنویت افزایی، تجربه اندوزی و تربیت نسل نوجوان و جوان برای قبول مسئولیت های مهم در آینده کشور است.
جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت زدایی پیشرو هستند
به گزارش حافظ خبر، جانشین فرماندهی سپاه فجر در بازدید از پروژه های محرومیت زدایی در مناطق حاشیه شهر شیراز با بیان اینکه بسیجیان همواره در خدمت رسانی به مردم پیشقدم بوده اند، گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی در قالب گروه های جهادی بسیج در سراسر استان فارس در حال فعالیت در حوزه های محرومیت زدایی و یاری رسانی به اقشار نیازمند هستند.
وی با تاکید بر اینکه جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت زدایی پیشرو هستند، گفت: اردوهای جهادی بسیج عرصه ای برای معنویت افزایی، تجربه اندوزی و تربیت نسل جوان برای قبول مسئولیت های مهم در آینده کشور است.
سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده با اشاره به حضور پُرشور نوچوانان و جوانان در گروه های جهادی بسیج، گفت: این حضور پُرشور و فعالانه گُواه سرزندگی روحیه بسیجی و تفکر کار جهادی است که برای اقشار محروم نیز اُمیدآفرین خواهد بود.
جانشین فرماندهی سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه فجر استان فارس با تمام امکانات و ظرفیت های موجود از پروژه های محرومیت زدایی جهادگران بسیجی حمایت می کند.

جهادگران همواره به دنبال خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار هستند و  در این رزمایش جهادگران فاطمی به خوبی توانایی و میزان خدمات رسانی این جهادگران عزیز را مشاهده کردیم بیش از 1100 گروه جهادی در این مدت اخیر خدمات مختلفی را در سطح استان فارس و در زمینه های فنی و عمرانی، کارآفرینی و اشتغال زایی، بهداشت و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و تحصیلی و ... ارائه کردند.

سرهنگ عبدالله زاده در پایان گفت:  در طول این رزمایش جهادگران فاطمی فقط در محله ها و روستاهای حاشیه ای شهر شیراز ساخت ۱۹ مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شده و بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط گوه های جهادی توزیع گردید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۴۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما