۰
plusresetminus
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس:

معضلات معیشتی و اقتصادی مهمترین موضوع اصلی امروزه جامعه

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۵
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری فارس عبدالعلی کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس با اشاره به تلاش برای رفع محرومیت از سطح کشور و ایجاد اشتغال، اقدامات  این ستاد را در حوزه های اجتماعی قابل تقدیر و ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: معضلات معیشتی و اقتصادی مهمترین موضوع اصلی امروزه جامعه است.
معضلات معیشتی و اقتصادی مهمترین موضوع اصلی امروزه جامعه
به گزارش حافظ خبر، وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال‌هاست موضوع اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دادند و امسال را سال "اشتغال، تولید و دانش بنیان" معرفی کردند، افزود: این نشان دهنده اهمیت مباحث اقتصادی در سطح جامعه است که خودمان با پوست و استخوان لمس میکنیم و نقش بنیان برکت در این زمینه و عرصه حیاتی و تاثیرگذار است.
 
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس با اشاره به موقعیت جغرافیایی و نقشه تقسیمات کشوری استان فارس، بیان کرد: فارس یکی از مهمترین استان‌های کشور در بخش کشاورزی است که بیشترین فعالیت‌های آن مربوط به این حوزه بوده و کمتر به سمت صنعت  روی آورده که در این راستا دچار آسیب در سطح کشور شده است.
 
کریمی با اعلام اینکه به دلیل تحریم منابع آبی و خشکسالی کشاورزان دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل فقر مالی سرمایه گذاری کمتری در استان شکل گرفته  چرا که تولید ثروت در استان انجام نمی‌شود؛ و این مهم وظایف دستگاه‌های حامی بویژه ستاد اجرایی امام را بیشتر می‌کند و می‌تواند حامی مردم استان فارس باشد.
 
وی با بیان اینکه حاشیه کلانشهر شیراز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و زیبنده نیست در اطراف سومین حرم اهل بیت (ع) با چنین مشکلاتی روبه رو باشیم و میطلبد دستگاه‌های ستاد اجرایی پای کار بیایند و بطور ویژه کار کنند چرا که این شهر آبستان مسائل و مشکلات امنیتی و اجتماعی نشود. از این رو مسئولان توجه بیشتری به حاشیه‌های شهر و مبحث اشتغال، معیشت و بهداشت داشته باشند که منجر به معضلات امنیتی و اجتماعی نشود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۴۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما