۰
plusresetminus
هیات ورزش های همگانی استان فارس:

برگزاری همایش ملی پیاده روی

تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱
همایش ملی پیاده روی ایرانیان یادواره غدیر خم در شهر صدرا بمناسبت روز صدرا برگزار  شد .
برگزاری همایش ملی پیاده روی
به گزارش حافظ خبر، رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت:  در این همایش بزرگ خانوادگی که  با استقبال بیش  از پنج هزار نفر از شهروندان صدرا در اکو پارک برگزار شد و شهرداری شهر صدرا ، هیات ورزش های همگانی شهر صدرا ، شورای اسلامی شهر صدرا و هیئت ورزش کارگری صدرا در برگزاری اولین برنامه حضوری و جمعی در شهر صدرا مشارکت کردند و هیات ورزش های همگانی استان فارس در کنار عزیزان حمایت های لازم را بعمل آورد.

سیروس پاک فطرت افزود : در  این همایش خانوادگی علاوه بر برنامه های ورزشی متنوع  برنامه های فرهنگی ، اجرای برنامه طنز تئاتر، سرود و حرکات رزمی هیئت های رزمی حاضر در شهر صدرا انجام شد .

 رئیس هیات ورزش های همگانی شهر صدرا  عنوان کرد: ضمن تشکر از شهرداری شهر صدرا و سازمان فرهنگی،اجتماعی  و ورزشی شهر صدرا و عزیزانی که ما را در اجرای این برنامه باری دادند با توجه به بهبود شرایط کرونایی و امکان برگزاری حضوری همایش های پیاده روی  و استقبال خوب شهروندان صدرا از این برنامه در صدد هستیم با مشارکت دستگاه های اجرایی و هیات ورزش های همگانی شهر صدرا  تعداد پیاده روی های خانوادگی بیشتری را در شهر صدرا برگزار کنیم .

در پایان این مراسم هدایایی به قید قرعه به حاضران در پیاده روی تقدیم و از کمیته های برتر هیات ورزش های شهر صدرا تقدیر شد .
کد مطلب : ۲۵۵۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما