۰
plusresetminus
دانشگاه علمی کاربردی:

کسب مقام چهارم در پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
کسب مقام چهارم و دریافت لوح شایسته ی تقدیر پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام تیم مناظره دانشجویی شهید طهمورثی از مرکز آموزش علمی کاربردی مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام در پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی مقام چهارم و لوح شایسته ی تقدیر را کسب کرد.
کسب مقام چهارم در پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی
به گزارش حافظ خبر،  این دوره از مسابقات با حضور 24 تیم 6 نفره از سراسر کشور در قالب 139 گزاره به میزبانی واحد استانی اصفهان و در مرکز آموزش علمی کاربردی سیتی سنتر در دو مرحله آنلاین و حضوری برگزار شد. 

 بنابراین گزارش تیم نماینده ی استان فارس در اولین مسابقه ی خود مقابل تیم استان کرمانشاه در موضع موافق از گزاره ی «اصلی ترین‌ مشکل نظام آموزشی کشور عدم بهره مندی از نیروی های متخصص و ماهر است.» دفاع کرد و به عنوان برنده به مرحله ی بعد راه یافت. 

در روز دوم مقابل تیم استان سیستان و بلوچستان در موضع موافق از گزاره ی «مجلس شورای اسلامی حامی اصلی آموزش های عالی مهارتی است» دفاع کرد و برنده ی این مسابقه شد، پس از آن در روز سوم با تیم سمنان روبرو و در موضع مخالف از گزاره ی «اجرای المپیاد مهارتی دانشجویی می تواند زمینه اشتغال دانشجویان و ورود آنها را به بازار کار فراهم کند» دفاع کرد و به عنوان برنده ی مسابقه به مرحله ی نهایی راه یافت.
 
در روز پایانی مسابقات در مقابل تیم خراسان رضوی در موضع موافق از گزاره ی «احیای تعدادی از مراکز آموزش علمی کاربردی دولتی متعلق به دستگاه های دولتی می تواند باعث ارتقا کمی و کیفی آموزش های علمی کاربردی در سطح جامعه شود» دفاع کرد و تیم استان خراسان رضوی پیروز این مناظره شد.

 در مسابقه ی رده بندی نیز در برابر تیم استان البرز پس از دفاع از موضع مخالف گزاره ی «تعدد دستگاه های متولی مهارت آموزی موجب ارتقاء سطح آموزش های مهارتی می شود» با سه برد و دو باخت در رتبه ی چهارم این مسابقات قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه تیم نماینده استان فارس به دلیل رعایت کامل آیین نامه، شایستگی های اخلاقی و رعایت ادب گفتگو، لوح «شایسه تقدیر» این دوره از مسابقات را نیز از آن خود کرد.

 گفتنی است تیم شهید طهمورثی مرکز آموزش علمی کاربردی مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام به سرپرستی مریم امیری و مربی گری حمیدرضا نصیحت کن، با حضور دو دانشجوی سخنران زینب زارعی و مریم قاضی پور و دو دانشجوی پژوهشگر فاطمه برجسته و ندا زارع قشلاقی در مسابقات حضور یافت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۵۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما