۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

درخشش پله نوردان نابینا و کم بینای استان فارس در کشور

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی استان فارس گفت : افتخار آفرینی ورزشکاران نابینا و کم بینا در مسابقات کشوری پله نوردی جام رمضان رقم خورد.
درخشش پله نوردان نابینا و کم بینای استان فارس در کشور
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا جعفری گفت: در رده سنی بالای ۲۰ سال کلاس B11 خانم پریسا عالی با ۷۸ پله نائب قهرمان و در همین کلاس خانم مرجان دلخوش با ۷۳ پله مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند. 

مسئول کمیته ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه افزود : خانم الهام دلخوش در رده سنی بالای ۲۰ سال  در کلاس B12 و B13  مقام اول کشور را با ۱۰۴ پله و خانم فاطمه در رده سنی بالای ۴۰ در کلاس B11 مقام اول کشور  کسب نمودند .

محمدرضا جعفری در ادامه افزود : ۶۰ ورزشکار نابینا از فارس در این رقابت ها شرکت کردند که سه نفر از عزیزان حائز مقام کشوری  و افتخار آفرین شدند و برگ زرین دیگر برای ورزش فارس رقم خورد.

 وی افزود با توجه به نگاه توسعه ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس و گسترش سلامتی ، نشاط و امید  در بین عزیزان و خانواده ها اهتمام هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس توسعه همگانی و عمومی در کنار ورزش های قهرمانی است .
کد مطلب : ۲۵۵۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما