۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

تفکر در مورد حیطه های فرهنگی، راهگشای حل دیگر مسائل جامعه

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با اعضای شورای جوانان دانشگاه، تفکر و برنامه ریزی در حیطه مسائل فرهنگی را راهگشایی برای حل دیگر مسائل جامعه، عنوان کرد.
تفکر در مورد حیطه های فرهنگی، راهگشای حل دیگر مسائل جامعه
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی در نشست شورای جوانان دانشگاه گفت: کشور ایران به لطف خداوند و با تکیه بر مکتب قوی اسلام، همچنین عمل به آرمان های امام خمینی(ره) و درایت مقام معظم رهبری، در منطقه و دنیا موفق است و جوانان در این موفقیت نقش ویژه ای دارند.

وی با اشاره به گستردگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رسالت های تعریف شده در این مجموعه، تفکر در حیطه مسایل فرهنگی و عمل به آن را از امور مهمی برشمرد که باید همواره مورد توجه باشد و افزود: دوراندیشی و برنامه ریزی در این زمینه، راهگشای دیگر مسائل خواهد بود و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، چرا که دشمنان کشور در این زمینه برنامه ریزی های گسترده ای دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تبعات ناشی از همه گیری کروناویروس در سطح دنیا که عملکرد مراکز دانشگاهی را نیز طی بیش از دو سال گذشته با اختلال مواجه ساخت؛ ابراز امیدواری کرد اکنون با کاهش خطر این بیماری، بتوانیم با تلاش مضاعف، وقفه ایجاد شده را جبران کنیم.

 سید وحید حسینی با اشاره به حضور بیش از ۳۶ هزار کارمند در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر کیفیت انجام کارها و استفاده بهینه از این سرمایه انسانی در دانشگاه تاکید کرد و از اعضای شورای جوانان دانشگاه خواست تا در  زمینه جذب نیروهای جوان، متدین، متعهد به خدمت به مردم و همراه نظام سهیم شوند تا بتوان با همفکری و همکاری، اهداف دانشگاه و حوزه سلامت را دنبال کرد.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از تظاهر و ریاکاری در انجام امور و برنامه ها، مهم ترین محور اقدامات را رضای خداوند عنوان کرد و گفت: در زمینه مسایل فرهنگی، برنامه ریزی و اجرای برنامه از ظرافت ویژه ای برخوردار است و باید بر اساس ارزش های نظام و جامعه اقدام کرد تا فعالیت ها به ضد ارزش تبدیل نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز جوانان را آینده سازان دانشگاه و نظام خواند که این مجموعه متعلق به آنان است و بر اهمیت بهره مندی از همفکری و اندیشه جوانان در پیشبرد برنامه ها و مسیر پیشرفت دانشگاه تاکید کرد و افزود: انجام کارها در مجموعه دانشگاه فرد محور نیست و نیازمند همفکری و مشارکت است.

 حسینی اظهار امیدواری کرد تا برگزاری نشست های شورای جوانان دانشگاه با حضور مسوولان و جوانان در حوزه های مختلف دانشگاه، نتایج مثبتی به همراه داشته و سبب اعتلای دانشگاه و نظام شود.

 محمدحسین انباردار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست، با بیان اینکه این نخستین نشست شورای جوانان دانشگاه است، بر ارایه ایده های خلاقانه و کاربردی از سوی اعضای این شورا و همچنین برنامه ریزی و اجرای نشست های شورای جوانان دانشگاه با مشارکت و نظر اعضای این شورا، تاکید کرد.

ارایه نظرات و پیشنهادهای اعضای شورای جوانان دانشگاه در زمینه مسایل مختلف به ویژه مسایل فرهنگی، از دیگر بخش های نخستین نشست شورای جوانان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بود.

این نشست، با حضور سید وحید حسینی رئیس دانشگاه، محمدحسین انباردار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و سید روح اله حسینی رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۵۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما