۱
plusresetminus
شهرداری شیراز :

انتصابات جدید در شهرداری شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
شهردار شیراز و  معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی شهردار، با صدور احکام جداگانه‌ای  انتصاباتی را انجام دادند که از این تعداد حکم ۳ نفر از بانوان در سمت سرپرستی معاونت‌های مناطق شهرداری صادر شد.
انتصابات جدید در شهرداری شیراز
به گزارش حافظ خبر،  سید احسان اصنافی طی احکامی جداگانه مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز، رئیس اداره هماهنگی امور معاونت‌ها و مناطق، سرپرست اداره کل امور مالی، سرپرست اداره کل حسابداری،  سرپرست اداره کل کنترل و نظارت ساختمان و مشاورین شهردار در حوزه حقوقی و املاک و نیز امور ورزشی و تربیت بدنی را منصوب کرد.

سید احسان اصنافی به‌ترتیب سعید زارع پل آبگینه را به سمت مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز، سجاد زمانی را به‌عنوان رئیس اداره هماهنگی امور معاونت‌ها و مناطق، خشایار  معصومی را به‌عنوان سرپرست اداره کل امور مالی، امیر عوض‌پور را به‌عنوان سرپرست اداره کل حسابداری، مرتضی امینی‌فر را به‌عنوان سرپرست اداره کل کنترل و نظارت ساختمان، بیژن زارعی را به‌عنوان مشاور شهردار در حوزه حقوقی و املاک و زین‌العابدین عرب را به‌عنوان مشاور شهردار در امور ورزشی و تربیت بدنی منصوب کرد.

در مواردی از حکم شهردار شیراز خطاب به سعید زارع پل‌ آبگینه به عنوان مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز، بر هماهنگی و نظارت بر امور مدیریت‌ها و مشاورین حوزه شهردار  و اجرای آیین نامه‌ها دستورالعمل ها و بخشنامه‌ها و ضوابط مربوطه تاکید شده است.

همچنین در حکم سجاد زمانی به عنوان رئیس اداره هماهنگی امور معاونت‌ها و مناطق بر سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای امور درون سازمانی شهرداری برابر قوانین مقررات و سیاست‌های ابلاغی تاکید شده است.

شهردار شیراز در حکم خشایار معصومی به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی شهرداری شیراز و نظارت بر امور مالی محاسباتی و نگهداری و تنظیم حساب‌ها طبق قوانین و مقررات مربوطه تصریح شده است.
پیش از این علیرضا منصورآبادی در این سمت مشغول به فعالیت بود.

سید احسان اصنافی در حکم امیر عوض‌پور به‌ عنوان سرپرست اداره کل حسابرسی شهرداری شیراز بر نظارت بر عملیات مالی حوزه‌های مختلف شهرداری و ممیزی اسناد و همچنین تهیه گزارشات ضمنی و دوره‌ای و ارسال آن به مراجع ذی‌صلاح تاکید کرده است.
سید محی‌الدین سعیدی اسلامی قبل از این عهده دار این مسئولیت بود.

همچنین شهردار شیراز در حکم مرتضی امینی‌فرد به‌عنوان سرپرست اداره کل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز بر نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعمل‌های مربوط به مهندسین ناظر و دفاتر فنی و نظارت بر عملکرد مهندسین ناظر با هماهنگی کمیسیون ماده ۱۰۰ و پیگیری تخلفات آن‌ها بر اساس قوانین نظام مهندسی تاکید کده است.
 پیش از این وحید نوبخت در این سمت مشغول به فعالیت بود. 

در حکم بیژن زارعی به‌عنوان مشاور شهردار شیراز در حوزه حقوقی و املاک بر انجام وظایف محوله در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی تاکید شده است.

همچنین در حکم زین‌العابدین عرب به‌عنوان مشاور شهردار شیراز در امور ورزشی و تربیت بدنی بر انجام وظایف محوله در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی تاکید شده است.

همچنین با حکم محمدعلی راضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی  شهردار شیراز، سید عباس هاشمی‌نژاد به‌عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۰،  هادی معین جعفری سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۵، بتول ژوبین سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۴، رقیه السادات فرزانه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۶، حسین حبیبی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۹ و سارا قائدی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۸( تاریخی)  و 
جعفر آزادی به‌عنوان سرپرست معاونت کنترل و نظارت ساختمان  اداره کل کنترل و نظارت ساختمان حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز منصوب شد.

 همکاری در تهیه تدوین دستورالعمل های مهندسین و دفاتر فنی و همکاری بر عملکرد  مهندسین ناظر با همکاری کمیسیون ماده ۱۰۰ و پیگیری تخلفات آن‌ها بر اساس قوانین نظام مهندسی از موارد مطروحه در حکم سرپرست معاونت کنترل و نظارت ساختمان  اداره کل کنترل و نظارت ساختمان حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز است.
همچنین معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی شهردار شیراز در حکم سرپرست‌های معاونت شهرسازی و معماری تعدادی از مناطق شهرداری شیراز بر همکاری و تعامل با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری به منظور تهیه و تدوین ضوابط و دستورالعمل‌ها و بررسی و نظارت دقیق بر ضوابط شهرسازی و معماری طبق قوانین و مقررات تصریح شده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۵۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما