۰
plusresetminus
دانشگاه علمی کاربردی:

امضاء تفاهم نامه در راستای اجرای طرح دستیار فناوری

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱
در راستای اجرای طرح دستیار فناوری؛ دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس و پارک علم فناوری استان تفاهم نامه امضاء کردند.
امضاء تفاهم نامه در راستای اجرای طرح دستیار فناوری
به گزارش حافظ خبر،  حبیب دانش منش؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، از انعقاد تفاهم نامه زمینه های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در راستای اجرای طرح دستیار فناوری میان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس و پارک علم و فناوری استان خبر داد.

دانش منش با اعلام این خبر افزود: در راستای بهبود و ارتقای توانمندی های شغلی و کارآفرینی دانشجویان در طول دوران تحصیل، بالا بردن ضریب اشتغال پذیری و بهبود موقعیت شغلی دانش آموختگان، کسب مهارت ها و توانایی های مورد نیاز برای ورود به بازار کار، ارتقای توان پاسخگویی دانشگاه به نیازهای صنعت و جامعه، همکاری دانشگاه در توسعه و تقویت منابع انسانی واحدهای فناور، تفاهم نامه ای میان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس و پارک علم و فناوری استان  در جهت اجرای طرح دستیار فناوری ویژه دانشجویان دوره های کارشناسی منعقد و به امضاء رسید.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان و دانش آموختگان در واحد های فناور، تکمیل فرایند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال فناوری، ایجاد زمینه های مشترک جهت بهره مندی از توانمندی ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه، تقویت واحدها و شرکت های دانش بنیان با تأمین نیروی انسانی، افزایش اثر بخشی فارغ التحصیلان در داخل کشور و جلوگیری از خروج نخبگان، از اهداف منعقد شده در این تفاهم نامه عنوان کرد.
وی در ادامه افزود: به موجب این تفاهم نامه دانشجویان علاقمند می توانند از طریق دانشگاه به پارک علم و فناوری استان معرفی و در حوزه های تخصصی به کار گرفته شوند.
 دانش منش یاد آور شد : جزئیات طرح از طریق فراخوان به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۵۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما