۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

پیام قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی موفقیت خانواده سلامت در مقابله با بحران کرونا

تاریخ انتشارجمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، موفقیت در کاهش آمار جانباختگان کرونا در کشور را به تمامی مردم ایران و خانواده سلامت کشور و استان فارس تبریک گفته و از خدمت مجاهدانه مدافعان سلامت در این بحران قدردانی کرد.
پیام قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی موفقیت خانواده سلامت در مقابله با بحران کرونا
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی با انتشار پیامی این موفقیت را ثمره دفاع قهرمانانه مدافعان سلامت از کیان جان مردم ایران در خط مقدم مبارزه با کرونا، همچنین مشارکت همدلانه مردم، همت مسوولان و تلاش آگاهانه اصحاب رسانه دانست.
در متن پیام قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است:
بیش از دو سال از ایامی می گذرد که ورود بحرانی ناخوانده به جامعه جهانی، تمامی معادلات را در سراسر این کره خاکی بر هم زده و به سرعت توانست با عبور از تمامی مرزهای جغرافیایی، جهان را به سیطره خود درآورد.
اما در ایران مواجهه با این بحران، به قالب جهادی ملی درآمد و فرزندان این سرزمین، در وامداری به الگوی روشن مجاهدت در سال های دفاع مقدس، بار دیگر لباس رزم بر تن کرده و قهرمانانه در برابر این ویروس منحوس ایستادند که این مجاهدت گاه به بهای جان بود.
در این تلاش ایثارگرانه، تمامی اعضای غیرتمند و شریف خانواده سلامت کشور، در کنار همراهی مردم عزیزمان و با حمایت مسوولان محترم و تلاش آگاهانه اصحاب محترم رسانه، در کنار هم ایستادند و برای نیل به چنین روزهایی، صحنه هایی قهرمانانه خلق کردند که از افتخارات فارس، قرارگیری شایسته ترین گونه این اضلاع در کنار یکدیگر در تمامی این ایام بود و توانست فارس را در بسیاری عرصه ها، سرآمد کشور سازد.
به پاس همت دلسوزانه فرزندان تلاشگر و قهرمان خانواده سلامت استان در جای جای این استان پهناور، از دورافتاده ترین خانه های بهداشت تا بزرگترین مراکز سلامت شیراز، فارس طی حدود بیست روز گذشته توانسته به موفقیت به صفر رساندن آمار جانباختگان کرونا در استان دست یافته و در تمامی ایام این بحران نیز توانست پایین ترین آمار جانباختگان ناشی از کرونا نسبت به متوسط کشور را به خود اختصاص دهد که بی شک افتخاری زرین در تاریخ سلامت استان همیشه سرافراز فارس است و حاصل توانمندی توامان علمی و عملی مدافعان سختکوش سلامت استان در خدمت به بیماران و نجات جان آنان که شایسته والاترین مراتب قدردانی است.
اکنون که با تمامی این تلاش ها و خدمتگزاری صادقانه مدافعان سلامت و در تحقق این جهاد ملی در مبارزه با بحران کرونا و همچنین موفقیت در گسترش پوشش سراسری واکسیناسیون کرونا با پیگیری دولت محترم و مجموعه وزارت بهداشت توانسته ایم از جان باختن عزیزانمان در برابر این ویروس ناخوانده پیشگیری کرده و به سرمنزل آرامی در قیاس با آن روزهای بحرانی دست یابیم، ضمن دعوت به تداوم پایبندی مردم عزیزمان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر این بحران تا با صفر رسیدن آمار ابتلا در سراسر کشور و تسری کامل سلامت در کشور، از تمامی اساتید، کارکنان و تمامی فرزندان عزیز خانواده سلامت فارس در جای جای این استان صمیمانه قدردانی کرده و همت شبانه روزی شما عزیزان را بر دیده منت نهاده و ارج می نهم.
با گرامیداشت یاد تمامی جانباختگان عزیز این بحران و به ویژه شهدای غیور مدافع سلامت، از ایزد منان، تداوم این موفقیت تا پایان قطعی این بحران و بازگشت کامل موهبت سلامت به سراسر دنیا را خواستارم.
 سید وحید حسینی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما