۰
plusresetminus
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

برگزاری ورکشاپ طراحی پوستر «چراغ شهر» به مناسبت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری کارگاه تخصصی تولید پوستر به مناسبت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد.
برگزاری ورکشاپ طراحی پوستر «چراغ شهر» به مناسبت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)
به گزارش حافظ خبر، مصطفی مشفقیان در خصوص برگزاری این رویداد هنری عنوان کرد: توسعه فرهنگی و معنوی شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و بهره‌گیری از هنر نیز در این راستا منبری اثرگذار در انتقال مفاهیم خواهد بود.

وی عنوان کرد: به همین منظور به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با حمایت جدی از مجمع طراحان انقلاب اسلامی فارس «بیت» و مشارکت، حوزه هنری استان فارس، آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ (ع) و 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، کارگاه تخصصی تولید پوستر با عنوان «چراغ شهر» به مناسبت بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حمایت از استعدادهای جوان، ترویج هنر انقلابی و نمایش دستاوردها و پیام‌های سومین حرم اهل بیت (ع) در قالب پوستر از اهداف برگزاری این کارگاه است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه در این کارگاه از اساتید برتر کشوری بهره گرفته شده، اظهار کرد: در این رویداد فرهنگی و هنری استاد محمد روح الامین و محسن گل‌آرایش به ارائه بحث و همراهی هنرمندان در مسیر تولید آثار می‌پردازند.

مشفقیان با اشاره به اینکه این کارگاه به صورت رایگان در دو روز متوالی برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه در روز نوزدهم خرداد ماه از ساعت ۹صبح آغاز به کار کرده و تا ۱۹ ادامه دارد. 
در روز بیستم خرداد نیز از ساعات ۹ تا ١٩  کارگاه با تولید آثار ادامه خواهد یافت ، آثار تولیدی برگزیده در این کارگاه در تبلیغات شهری و گالری خیابانی به نمایش گذاشته خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما