۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

بررسی چالش های آموزشی و درمانی در گروه کودکان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم اندیشی با اساتید گروه کودکان در مرکز آموزشی درمانی نمازی، چالش ها و نیازهای این گروه را در حوزه های آموزشی و درمانی بررسی کرد.
بررسی چالش های آموزشی و درمانی در گروه کودکان
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اساتید برجسته گروه کودکان دانشگاه نظیر استاد دکتر «قریب» و استاد دکتر «امیرحکیمی»؛ هم اندیشی و همفکری مسوولان دانشگاه با اساتید را موجب بهبود و ارتقای وضعیت دانشگاه برشمرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نقش اساتید دانشگاه به ویژه در بحران کرونا، از تلاش بی وقفه و دلسوزی اساتید دانشگاه در تامین سلامت مردم قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از مهمترین سرمایه های مجموعه سلامت را اساتید دانشگاه دانست و حمایت های مسوولان ارشد استان به ویژه استاندار فارس و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در پیشبرد اهداف آموزشی و درمانی حوزه سلامت استان تاثیرگذار خواند.

 
 حسینی با اشاره به سفر اخیر خود به تهران، از پیگیری در خصوص توسعه زیرساخت های ارائه خدمت در استان و تامین منابع مالی به ویژه در مورد راه اندازی بیمارستان های دولتی جدید در شیراز خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای خدمات مجموعه دانشگاه و پذیرش بیمارانی از استان های جنوبی کشور، توسعه زیرساخت های حوزه سلامت استان یکی از نیازهای اساسی دانشگاه است.

تبیین برنامه های دانشگاه در مسیر حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم، همچنین توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت، دیگر محور صحبت های رئیس دانشگاه در این نشست هم اندیشی بود.

 وی همچنین به بیان چالش های کنونی دانشگاه در حوزه های آموزشی، پژوهشی و درمانی پرداخته و از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه خواست تا در مسیر رفع موارد مطرح شده، مشارکت فعالانه داشته باشند.

سید حسام الدین نبوی زاده رییس دانشکده پزشکی شیراز نیز در این نشست در مورد وضعیت ارتقای علمی اساتید و اهمیت رفع نیازهای بخش های مختلف آموزشی توضیحاتی ارائه کرد.

در این نشست اساتید فوق تخصص گروه کودکان نیز پیرامون نیازهای درمانی و آموزشی بخش های کودکان و اولویت های این گروه به تبادل نظر پرداخته و مواردی مطرح کردند.

این نشست صبح امروز چهارشنبه، هجدهم خرداد ۱۴۰۱ در بیمارستان نمازی و با حضور «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه، «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه، اساتید گروه کودکان و دیگر مسوولان و مدیران ارشد دانشگاه و مرکز آموزشی درمانی نمازی برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما