۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

بررسی راهکارها و چالش های حوزه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰
در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز با مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت موجود، راهکارها و چالش های حوزه منابع انسانی دانشگاه بررسی شد.
بررسی راهکارها و چالش های حوزه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
به گزارش حافظ خبر، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این نشست ضمن بیان اولویت های حوزه منابع انسانی دانشگاه گفت: حیاتی ترین، ارزشمندترین و اساسی ترین رکن هر سازمان منابع انسانی است که در صورت استفاده صحیح و کارآمد از این توانمندی، می توان ضعف های درونی و تهدیدهای برونی سازمان را به صورت بارز، رفع و قوت های درونی و فرصت های برونی را به بهترین شکل به خدمت سازمان درآورد.

سید ابوالفضل هاشمی اصل افزود: مجموعه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شرایط حساس بحران کرونا، همگام با دیگر اعضای خانواده سلامت کشور، خدمات شایسته ای در مبارزه با این بحران ایفا کرده است.

وی در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت موجود منابع انسانی در دانشگاه، در خصوص راهکارهای پیشنهادی و جالش های موجود در این حوزه با مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت به تبادل نظر پرداخت.

پیگیری مجوز استخدام نیروهای موردنیاز مراکز بهداشتی و درمانی که تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد، از دیگر محورهای مورد پیگیری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما