۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

برگزاری اولین کارگاه اصول تشخیص حرکات آسیب زا در تمرینات ورزشی در فارس

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱
اولین کارگاه اصول تشخیص حرکات آسیب زا در تمرینات ورزشی در فارس برگزار شد.
برگزاری اولین کارگاه اصول تشخیص حرکات آسیب زا در تمرینات ورزشی در فارس
به گزارش حافظ خبر، اولین کارگاه اصول تشخیص حرکات آسیب زا در تمرینات ورزشی به همت کمیته تندرستی و حرکات اصلاحی هیأت ورزش های همگانی استان فارس و انجمن علمی تربیت بدنی دانشگاه شهید باهنر شیراز در دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با حضور مصطفی کاشف معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای استان فارس، اسحاق نادریان استاد مشاور انجمن علمی تربیت بدنی دانشکده شهید باهنر شیراز، مریم جوانمردی نائب رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس، محمدرضا جعفری مسئول کمیته روابط عمومی و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس و  علیرضا زجاجی دبیر کل اتحادیه انجمن های علمی تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه  ای کشور برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی سید علی راسخ مسئول کمیته تندرستی و حرکات اصلاحی به عنوان مدرس حضور داشت.

سید علی راسخ گفت :  با توجه به افزایش شیوع آسیب های غیر برخوردی در ورزشکاران به منظور ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته علوم ورزشی، مربیان و ورزشکاران نسبت به اصول پیشگیرانه از بروز این نوع آسیب ها به مباحثی از قبیل بررسی علل بروز آسیب های غیر برخوردی، بررسی حرکات آسیب زا بر دیگر ساختارهای بدنی و همچنین به معرفی حرکات و مکانیسم های بروز آسیب در مفاصل مختلف بدن پرداخت .
مریم جوانمردی نائب رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس در این کارگاه آموزشی گفت : با توجه به اهمیت آموزش و به روز رسانی دانش مربیان و دانشجویان، هیات ورزش های همگانی استان فارس آمادگی دارد تا برای همه موسسات آموزشی و اجرایی برگزار نماید .
مریم جوانمردی مسئول کمیته آمادگی جسمانی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت :  رشته های آمادگی هیات با استقبال خوب جامعه و جوانان روبرو شده و در این مدت جای خود را در بین ورزشکاران باز کرده است .
محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس که در این کارگاه آموزشی به عنوان میهمان حاضر بود  گفت : با عنایت  فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی و نگاه فدراسیون ورزش های همگانی در راستای توسعه ورزش همگانی در بین اقشار و تمام سطوح جامعه هیات ورزش های همگانی استان فارس در این امر پیشرو بوده و اهتمام خود را برای توسعه ورزش همگانی بکار بسته است .
محمدرضا جعفری در ادامه با معرفی کمیته پژوهش ، کمیته آموزش  گفت : با توجه به نگاه تخصصی و علمی به ورزش همگانی  هم جنبه تحرک و سلامتی ورزش همگانی مورد توجه قرار دارد و هم نگاه علمی و به روز در دستور کار هیات است . 
وی در پایان گفت : با توجه نیاز جامعه به تزریق روحیه نشاط و امید، هیات ورزش های همگانی آمادگی دارد در برگزاری همایش ها رویدادهای ورزشی با هماهنگی دستگاه های اجرایی داوطلب مشارکت و دوره های آموزشی و دانش افزایی را برای دستگاه ها برگزار می‌کند.
کد مطلب : ۲۵۶۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما