۰
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز:

ایجاد فرهنگسرای بازیافت در شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از ایجاد فرهنگسرای بازیافت در مقیاسی کمتر از پارک پسماند طی سال جاری خبر داد..
ایجاد فرهنگسرای بازیافت در شیراز
به گزارش حافظ خبر،  جلسه تکریم و معارفه مسوولان امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز برگزار شد.

رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در این جلسه با تقدیر از همراهی مسوول سابق امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند به فعالیت‌های ویژه این مجموعه با اداره کل ارتباطات اشاره کرد.

وی اظهار کرد: جایگاه برتر امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند در همراهی با مجموعه ۱۳۷ طی چند سال اخیر در ابعاد پاسخ‌گویی به‌موقع، کوتاه و اثربخش و فعالیت کارکنان این سازمان در جهت حل مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی شهروندان در کمتر از دو ساعت جای تقدیر ویژه دارد.

جاویدی با تاکید بر این موضوع که آموزش شهروندی در حوزه پسماند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار  است، گفت: سازمان مدیریت پسماند پیشتاز بوده و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل در راستای گسترش اهداف آموزش شهروندی حداکثر ظرفیت‌ها را در اختیار این حوزه قرار خواهد داد.

روح‌الله خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز در این جلسه به ایجاد فرهنگسرای بازیافت در منطقه احمدی شمالی در مقیاسی کمتر از پارک پسماند طی سال جاری خبر داد.

وی خواستار ارائه فعالیت مشترک با اداره کل امور ارتباطات و امور بین‌الملل در حوزه آموزش شهروندی شد و افزود: در حوزه نظرسنجی و توجه به نظرات در چالش‌های شهری حوزه پسماند و رضایتمندی مردم این فعالیت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه از زحمات جعفر نامور منصورآبادی  تقدیر و محمدحسین ابجدیان به‌عنوان مسوول امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز معارفه شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما