۰
plusresetminus
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز:

بازدید کارشناسان مرکز ۱۳۷ از سایت برمشور

تاریخ انتشارشنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در بازدید از سایت پسماند برمشور با فرآیند پردازش و دفع مهندسی بهداشتی پسماندها آشنا شدند تا پاسخگويى به شهروندان كيفيت مطلوب‌تری داشته باشد.
بازدید کارشناسان مرکز ۱۳۷ از سایت برمشور
به گزارش حافظ خبر، رضا جاویدی گفت: بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ از حوزه‌های مختلف شهرداری و آشنایی نزدیک با خدمات و فعالیت‌های این حوزه‌ها می‌تواند دانش سازمانی همکاران را در راستای پاسخگویی بهتر به شهروندان فراهم کند. 

وی افزود: در این راستا، در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌منظور افزایش دانش سازمانی كاركنان، بازدیدهای میدانی ترتيب داده‌شده تا پاسخگويى به شهروندان كيفيت مطلوب‌تری داشته باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: ازآنجاکه بیشترین تعداد درخواست‌های مردمی در بین حوزه‌های مختلف شهرداری، مربوط به سازمان مدیریت پسماند است، کارشناسان مرکز ۱۳۷ در بازدید خود با فرآیند پردازش و دفع مهندسی بهداشتی پسماند برمشور آشنا شدند تا پاسخگويى به شهروندان كيفيت مطلوب‌تری داشته باشد.

به گفته جاویدی؛ در این بازدید که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز انجام گرفت، محل دفن پسماند، خط تفکیک صنعتی، لاگون‌های ذخیره‌سازی شیرابه و محوطه‌های تخمیر و تولید کود آلی ازجمله اقداماتی بود که کارشناسان مرکز ۱۳۷ با حضور در این سایت در جریان آن قرار گرفتند.

بنابراین گزارش؛ سایت دفن پسماند در ۱۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز در محور شیراز-سروستان دارای مساحتی بیش از ۱۵۰۰ هکتار شامل ۴۰ هکتار به منظور دفن و دارای یک کمربندی حریم سبز و حدود ۸۰۰ هکتار فضای سبز است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۷۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما