۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تأکید شهردار شيراز بر اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
شهردار شیراز با بیان اینکه مهمترین اولویت شهرداری، اجرا و تکمیل پروژه‌هایی هست که بر برند و اعتبار شهر شیراز بیافزاید، گفت: ما تلاش می‌کنیم تا با بهره‌برداری از پروژه‌های شهری باعث افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری شیراز شویم.
تأکید شهردار شيراز بر اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری
به گزارش حافظ خبر،  سید احسان اصنافی شهردار شیراز به همراه غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری، روح‌الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با حضور در پروژه آبنمای موزیکال بوستان آزادی ضمن بازدید از این پروژه، روند اجرا و پیشرفت فیزیکی آن را مورد بررسی قرار دادند.

شهردار شیراز در این بازدید گفت: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می‌تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود که نتیجه آن حرکت به سمت توسعه و احیای شهر و به‌وجود آمدن فضای بهتری برای شهروندان خواهد شد.

سیداحسان اصنافی افزود: مهمترین اولویت شهرداری، اجرا و تکمیل پروژه‌هایی است که بر برند و اعتبار شهر شیراز بیافزاید و ما تلاش خواهیم کرد تا با بهره‌برداری از پروژه‌های شهری باعث افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری شیراز شویم.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز با اشاره به اجرای پروژه آبنمای بوستان آزادی گفت: از تمام ظرفیت‌های ممکن برای بهره‌برداری و افتتاح هرچه سریعتر این پروژه استفاده خواهیم کرد و به‌صورت مستمر از این پروژه توسط حوزه معاونت بازدید می‌شود تا مشکلات پروژه در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود.

غلامرضا غلامی به پیگیری مطالبات مردمی در خصوص وسایل بازی بوستان نیز اشاره کرد و افزود: در این رابطه نیز با شرکت مشاور جلساتی برگزار شده تا بسته‌های سرمایه‌گذاری ویژه برای این بوستان تعریف شود.

 رئيس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز گفت: یکی از جاذبه‌های بوستان آزادی، دریاچه و آبنمای آن بود که با توجه به نشتی آب از دریاچه عملیات ایزولاسیون و عایق بندی آن توسط شهرداری شیراز آغاز شد.

روح‌الله مظفری تصریح کرد: متاسفانه این پروژه دچار وقفه چندین ساله شد ولی با توجه به اراده مدیریت جدید شهری، تسریع در اتمام و بهره‌برداری از این پروژه در اولویت‌های سازمان قرار گرفت.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌ها و مشخصات فنی و اجرایی این پروژه گفت: نصب انواع چراغ ال.ای.دی، نصب بلندگو، ۱۰۰ دستگاه انواع پمپ آب، انواع فواره رباتیک، تجهیز اتاق کنترل و کارگردانی آبنما، بتن‌ریزی به مساحت ۱۲۰۰ متر مکعب، اجرای دیوار سنگ با نماسازی۲۵۰۰ متر مربع، اجرای عایق ژئو ممبراین با مساحت ۴۰۰۰متر مربع، وسعت دریاچه را ۸۰۰۰متر مربع و میزان آبگیری آن را ۱۲۰۰۰ مترمکعب از جمله مشخصات فنی این پروژه است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از تکمیل پروژه بهسازی روشنایی بوستان آزادی نیز خبر داد و گفت: این پروژه در ۳ فاز پیش‌بینی شده بود که هم اکنون فاز ۲ تکمیل و در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم قبل از اتمام آبنما، تاریکی از چهره پارک برطرف شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۷۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما