۰
plusresetminus

تغيير مكان انجمن سينمای جوانان شیراز کلید خورد

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۵
عضو هیئت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به وضعیت نامناسب ساختمان فعلی انجمن سینمای جوانان شیراز و بیان اینکه ساختمان فعلی قطعاً باید تغییر کند از اعلام آمادگی کامل انجمن سینمای جوانان ایران برای هر نوع همکاری برای رفع این مشکل خبر داد.
دیدار هیات مدیره انجمن سینمای جوان کشور با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
دیدار هیات مدیره انجمن سینمای جوان کشور با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش حافظ خبر؛ حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با دکتر علی جعفری، معاون اداری-مالی انجمن سینمای جوانان ایران و هیئت همراه با ابراز نارضایتی از وضعیت ساختمان فعلی انجمن سینمای جوانان شیراز گفت: موقعیت مکانی ساختمان فعلی انجمن سینمای جوانان شیراز مورد رضایت فیلمسازان نیست ضمن اینکه انجمن براي برگزاری كارگاه‌ها و از لحاظ اداری و كارهای جنبی فضای شکیل تر و مناسب‌تري نياز دارد كه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای تامین مکان مناسب تر و در شان فیلمسازان استان فارسی تلاش خواهد کرد.
وی با اعلام اینکه مدیر انجمن سینمای جوانان فارس را به شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اضافه کرده ایم افزود: با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران امیداریم شرایطی را فراهم کنیم که استان فارس به جایگاه واقعی خود در فیلمسازی نزدیک ‌شود.
قانعی از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برای همکاری با انجمن سینمای جوانان جهت برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم به میزبانی شیراز خبر داد و گفت: برای سال آینده و حتی نیمه دوم امسال آمادگی کامل میزبانی جشنواره منطقه ای را داریم.
در ادامه دکتر علی جعفری، معاون اداری-مالی و عضو هیئت مدیره انجمن سینمای جوان ایران با بیان اینکه اکثر افراد موفقی که امروز در سینمای بلند داستانی داریم، سابقه آنها به آموزش و فعالیت در انجمن سینمای جوان برمی‌گردد، تصریح کرد: هرسال موسم جشنواره فیلم فجر که می‌رسد، چشم‌ها به اسامی تازه‌ای جلب می‌شود که «کار اولی» هستند و ردپای اکثر آنها در انجمن سینمای جوان دیده می‌شود.
جعفری با اشاره به وضعیت نامناسب ساختمان فعلی انجمن سینمای جوانان شیراز و بیان اینکه ساختمان فعلی قطعاً باید تغییر کند از اعلام آمادگی کامل انجمن سینمای جوانان ایران برای هر نوع همکاری برای رفع این مشکل خبر داد.
ابراهیم شیشه‌گر، مدیر انجمن سینمای جوانان استان فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه استان فارس و شیراز در تصمیم گیری ها نیازمند نگاه کلان‌تر و ویژه ای است افزود: ساختمان انجمن سینمای جوان شیراز را به لحاظ موقعیت مکانی و محیطی شایسته فیلمسازان این شهر نمی دانیم و خواستار مساعدت در اختصاص ساختمانی مناسب جهت انجمن سینمای جوان شیراز هستیم.
وی در ادامه اولویت انجمن را در دوره جدید حمایت از تولید دانست و افزود: فیلمسازان فیلمنامه های خود را در پرتال انجمن سینمای جوانان ثبت کنند تا بشود شرایط حمایت از آثار آنها را فراهم کرد.
 
 
 
 
 
 
عکاس : محمدمهدی اسدزاده
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۵۷۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما