۰
plusresetminus

اجرای نمایش خیابانی به رنگ نارنجی در فیروزآباد

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲
در راستای بزرگداشت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، نمایش به رنگ نارنجی در فیروزآباد اجرا شد.
اجرای نمایش خیابانی به رنگ نارنجی در فیروزآباد
اجرای نمایش خیابانی به رنگ نارنجی در فیروزآباد
به گزارش حافظ خبر؛ در راستای بزرگداشت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، نمایش خیابانی به رنگ نارنجی از سوی گروه هنری زمین با کارگردانی محمدصادق جعفرزاده، روز یکشنبه  1401/4/5 اجرا شد.
این نمایش که به کوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد و با همکاری اداره بهزیستی و مرکز اقامتی میان مدت دلهای صبور با هدف رساندن پیام رهایی از اسارت مواد مخدر و آسیب‌ها و اثرات مخرب و ویرانگری که اعتیاد بر بنیان خانواده و جامعه وارد می‌کند، اجرا شده است.
سلیمان شریفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد در این باره گفت: در زمینه پیشگیری از اعتیاد ضروری است همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به ویژه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی وارد میدان شده و رسالت خود را متناسب با شرح وظایف و پتانسیل های موجود انجام دهند. در این راستا فعالین عرصه فرهنگ و هنر نیز خود را موظف به حضور در این میدان و فرهنگ سازی و آموزش مهارتهای پیشگیری از اعتیاد دانسته و گام های موثری در این حوزه بر خواهند داشت.
گفتنی است نمایش به رنگ نارنجی با بازیگری مصطفی کشاورزی، اسحاق یکه‌تاز و امیر بیات در شهرستان و  مرکز اقامتی میان مدت دلهای صبور در میان افراد در حال بهبودی به نمایش گذاشته شد.
 
کد مطلب : ۲۵۷۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما