۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

درخشش ورزشکاران فارسی در رقابت های کراس فیت کشوری

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱
مسابقات مسابقات کراس فیت کشور در سه رده سنی پیشکسوتان،نوجوانان وکودکان در روز جمعه سوم تیرماه1401 با حضور ورزشکاران منتخب از استانهای کشور  برگزار شد.
درخشش ورزشکاران فارسی در رقابت های کراس فیت کشوری
به گزارش حافظ خبر، در این رقابت ها که از استان فارس نمایندگانی در این رقابت ها حضور داشت اعضای تیم استان فارس در این مسابقات را آقایان :محسن کرمی،سام یونسی، رامین رضایی، مهدی آرامیان نژاد، محمد رضا جهانی، ابولفضل اکبر پور، علی روستایی، عبدالکریم حقایق شناس، پارسا احمد زاده، محمود کارگر، امیر محمد احمدی، محمدرضا زیانی، متین مهدی زاده و رضا آزاد تشکیل می‌دادند. 

احسان منصورآبادی مسئول کمیته کراس فیت استان فارس گفت:
از زحمات مربی تیم استان و ورزشکاران قدردانی میکنم که توانستند در مسابقات کشوری مقام های خوبی را برای استان فارس کسب کنند،این قول را میدهم که در سال های آینده شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران فارسی در رقابت های کشوری باشیم.

 در پایان این رقابت ها

رضا آزاد از سعادت شهر  مقام دوم پیشکسوتان 

 محمد رضا زیانی از شیراز مقام اول رده نوجوانان ۱۰_۱۲ سال 

متین مهدی زاده از جهرم مقام اول رده ۱۶_۱۸ سال را کسب کردند.

لازم به ذکر است مربی تیم  وحید ابراهیمی فرد بوده که باتلاش های خود توانست مقام های کشوری را برای استان فارس به دست آورد.
کد مطلب : ۲۵۷۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
امین علیپور
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام. متن خبر در قسمت مقدمه، با جملات پس و پیش و غلط نوشته شده. مخاطب را سردرگم و کلافه می‌کند. لطفا خودتان بخوانید یک بار دیگر و ویرایش نمایید. با تشکر