۰
plusresetminus

پاسداشت بزرگان فرهنگ و ادب در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان استهبان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان استهبان در راستای پاسداشت بزرگان فرهنگ و ادب شهرستان استهبان برگزار شد.
پاسداشت بزرگان فرهنگ و ادب در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان استهبان
پاسداشت بزرگان فرهنگ و ادب در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان استهبان
به گزارش حافظ خبر؛ روز چهارشنبه، ۸ تیرماه ۱۴۰۱ دفتر امام جمعه استهبان پذیرای نشست شورای فرهنگ عمومی استهبان بود.
حجه‌الاسلام مصطفی خاوری، امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی استهبان در این نشست با گرامی‌داشت فرارسیدن هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، با بیان اینکه انگیزه برگزاری آیین‌های پاسداشت پیشکسوتان، نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی و الگوسازی برای جوانان است، برگزاری نخستین همایش آستان جانان را مناسب ارزیابی کرد.
امام جمعه استهبان، همایش‌های آستان جانان را در راستای پاسداشت همه چهره‌های برجسته استهبان، از زن و مرد دانست و و از همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها درخواست کرد تا در برپایی دیگر همایش‌های آستان جانان، همکاری و همراهی داشته باشند.
امید کیامرث، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استهبان در این نشست با گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه و پاسداشت تلاش‌های ستاد نخستین همایش آستان جانان که به پاسداشت خوشنویس‌های برجسته استهبان پرداخت، گفت: به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دومین همایش آستان جانان در پاسداشت پویش‌گران فرهنگ، ادب و روزنامه‌نگاری استهبان برگزار خواهد شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استهبان تابستان را هنگام برگزاری دومین همایش آستان جانان در تالار شمس اصطهباناتی دانست که به پاسداشت تلاش‌های علی حکمت، شاعر، محمدجواد اسلامی، پژوهشگر فرهنگی و محمد عسلی، روزنامه‌نگار خواهد پرداخت.
گفتنی است در پایان این نشست تندیس نخستین دوره همایش آستان جانان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان به امام جمعه استهبان داده شد.
کد مطلب : ۲۵۷۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما