۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

آغاز به کار چهارمین دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت از فردا

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۰
چهارمین دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت، با حضور اساتید هیات علمی، گروه های آموزشی علوم پایه و بالینی، از چهاردهم تیر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز آغاز می شود.
آغاز به کار چهارمین دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت از فردا
به گزارش حافظ خبر،  مدیرگروه اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیشینه گروه اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت دانشگاه در برگزاری موفق سه دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت و یک دوره مجازی سلامت معنوی، در کنار کارگاه ها، گراند راندها و نشست های متعدد CEC ویژه اساتید هیات علمی، چهارمین دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت از فردا، چهاردهم تیر ۱۴۰۱ در شیراز آغاز به کار می کند.

امید آسمانی با بیان اینکه این دوره فلوشیپ در ادامه سه دوره پیشین و با ارائه مباحث کاربردی و متفاوت برگزار می شود، ادامه داد: در این دوره سعی شده است از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای تدریس و ارتقای سطح کیفی مباحث استفاده شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی چند ماهه برای برگزاری این دوره اظهار کرد: چهارمین دوره فلوشیپ اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت، همراه با امتیاز فرهنگی به مدت ۴۰ ساعت، روز های سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از چهاردهم تیر تا پنجم مرداد، در سالن کنفرانس گروه اخلاق پزشکی، طبقه نهم دانشکده پزشکی به صورت حضوری برگزار می شود.

به گفته مدیرگروه اخلاق پزشکی و فلسفه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز زمان برگزاری نشست های این دوره فلوشیپ، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ پیش بینی شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی https://methics.sums.ac.ir/ مراجعه کنند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما