۰
plusresetminus
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز:

اجرای ۱۵۰هزار مترمربع آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه  از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۵۰هزار مترمربع عملیات آسفالت در سطح شهر اجرا کرده‌ایم، گفت:  برنامه‌ریزی لازم برای اجرای عملیات آسفالت در ۳۰۰ هزار متر‌مربع از سطح مناطق مختلف نیز صورت گرفته است.
اجرای ۱۵۰هزار مترمربع آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون
به گزارش حافظ خبر،  محسن نعمت‌اللهی با اشاره به تاکید شهردار شیراز و مجموعه مدیریت شهری مبنی بر لزوم ساماندهی و بهسازی آسفالت با اولویت معابر خاکی ادامه داد:  تراش و ترمیم آسفالت در معابر اصلی و شریانی سطح شهر نیز صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای عملیات آسفالت، مذاکرات و پیگیری‌های متعددی به منظور تامین قیر و تولید آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری انجام شد که  با تامین بخشی از قیر مورد نیاز، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای عملیات آسفالت در ۳۰۰ هزار متر مربع صورت گرفت. 

نعمت‌اللهی افزود: عملیات آسفالت در حدود ۲۵۰هزار مترمربع معابر سطح مناطق و حدود ۵۰هزار متر مربع از محدوده پروژه‌های شاخصِ در حال اجرا، صورت می‌گیرد.

 رئيس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، عملیات تراش و ترمیم آسفالت در معابر اصلی از جمله محدوده پل غدیر و بلوار شهید چمران انجام شده و یا در حال اجرا است.

 وی  گفت: روکش آسفالت پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت، بولوار شهید استوار، حاج عزت‌الله فهندژ سعدی و عملیات آسفالت معابر، روکش، تراشه و لکه‌گیری مناطق ۱۱گانه از جمله عملیات آسفالت در روزهای اخیر بوده است.

نعمت‌اللهی در پایان گفت: در راستای پیشگیری از بروز خرابی‌های آسفالت، هم‌اکنون عملیات درزگیری آسفالت در بلوار دکتر حسابی در حال اجرا است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما