۰
plusresetminus
تیم فجر سپاسی استان فارس:

با گام های محکم تر در لیگ برتر حاضر خواهیم شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۵
مهدی رجب زاده در اولین کنفرانس خبری با اصحاب رسانه، بیان کرد: با گام های قویتر و با کمک مسئولین استانی و هواداران فجر جایگاه اصلی خود را خواهیم گرفت.
با گام های محکم تر در لیگ برتر حاضر خواهیم شد
به گزارش حافظ خبر، مهدی رجب زاده ضمن تشکر از مردم خوب شیراز و اصحاب رسانه که هیچگاه دست از حمایت تیم های شیرازی بر نداشتند گفت: من به شهر و تیم خودم بازگشتم تا بتوانم آن چه را که لایق آن هستند، به لطف خدا و کمک مسئولین به هواداران و مردم شیراز تقدیم کنم و با وجود حمایت مسئولین و اصحاب رسانه و هواداران پرشور شیرازی حتما به این هدف اصلی خود  دست پیدا خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در نظر داریم تا از ظرفیت ها و پتانسیل استان در جهت پیشرفت تیم فجر استفاده کنیم چرا که بازیکنان شیرازی بیش از اینکه به بازی کردن در تیم شهرشان علاقه نشان دهند از آن فرار می کنند ، باید با ایجاد یک فضای مناسب این معضل را معکوس کرده و به جایی برسانیم ، که فوتبالیست های فارس برای حضور در تیم‌های این استان تلاش کنند،  این برنامه زمانبر خواهد بود اما تا بوده باشگاه فجر شهیدسپاسی باشگاهی بازیکن ساز بوده ولی در این چند سال از این ظرفیت به نحو احسن استفاده نشده است.

رجب زاده با بیان این مطلب که تیم فجر بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد بیان کرد: کارنامه فنی بازیکنان را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که قبل از حضور در تیم فجر همگی در تیم های خود تأثیرگذار بوده اند. لذا باید ریشه یابی شود که چرا با عدم نتیجه گیری فجر به لیگ دسته یک سقوط کرد. انشاا... با یک برنامه مدون، این بازیکنان را به شرایط ایده آل که برای تیم مثمرثمر باشند بر می گردانیم. البته در رابطه با بازیکنان سرباز باید به دو وجه خوب و بد این مقوله اشاره کرد که هم می تواند به تیم کمک کند هم مشکل ساز باشد و با درایت مسئولین تیم می‌خواهیم قراردادهای منسجم تری با این بازیکنان منعقد کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران با ابراز این موضوع که برای انتخاب دستیارانش اولویت را به مربی های بومی اختصاص داده است عنوان کرد: تمام تلاشمان این است که از قدیمی‌های فوتبال استان بالاخص کسانی که از نظر فکری با هم در یک راستا باشیم در کادر فنی تیم حضور استفاده کنیم.
وی از تغییرات زیاد در تیم سخن به میان آورد و گفت: سعی شد تا شاکله تیم حفظ شود اما تعدادی از بازیکنان که در تفکرات فنی من جای نداشتند به تیم های دیگری خواهند رفت. شایان ذکر است که توسط باشگاه با هر بازیکنی که ما می خواستیم قرارداد امضا شد و روند جذب بازیکنان به گونه ای بوده است که در حال حاضر در تمامی پست ها از بازیکنان خوب و با کیفیت بهره می بریم و در نهایت در نقل و انتقالات با حمایت کامل مسئولین باشگاه موفق عمل کردیم.

سرمربی فجر شهیدسپاسی شیراز در ادامه اظهار کرد: حداقل توقعی که داریم یک زمین فوتبال مناسب برای این استان و شهر شیراز است. یک یا دو زمین فوتبال خوب داشتن با برنامه ریزی و بودجه مناسب در کنار تلاشی مضاعف قابل انجام شدن است. متأسفانه از دوران ابتدای فوتبالم که در رده های پایه سنی بازی می کردم، شیراز با معضل نداشتن زمین چمن مناسب درگیر بود تا هم اکنون که تقریبا هر استانی برای خود یک ورزشگاه و چمن زیبنده دارد اما فارس همچنان با نبود ابتدایی ترین امکانات دسته و پنجه نرم می کند.

مهدی رجب زاده در پایان ضمن اشاره به این موضوع که همه تلاش باشگاه صعود به لیگ برتر است گفت: با همه توان می جنگیم تا با صعودی دوباره به لیگ برتر شادی را به مردم شیراز هدیه کنیم. البته همه می دانیم که فوتبال قابل پیش بینی نیست و شاید شرایط به نحوی رقم بخورد که انتظارش را نداشته باشیم اما می خواهیم با یک تیم منسجم و تاکتیکی بتوانیم حتی در شرایط سخت هم برنده از میدان خارج شویم. دنبال حاشیه نخواهیم بود و حق فجر را در میدان می گیریم.
کد مطلب : ۲۵۸۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما