۰
plusresetminus
مدیر عامل گروه بهمن:

موتورسیکلت برقی وارد سیستم حمل و نقلی کشور می‌شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
مدیرعامل گروه بهمن گفت: در ادامه عرضه اتوبوس برقی به عرصه ناوگان حمل و نقل کشور، وجود موتور سیکلت‌های برقی تحول بزرگی را در این حوزه ایجاد خواهد کرد.
موتورسیکلت برقی وارد سیستم حمل و نقلی کشور می‌شود
به گزارش حافظ خبر، مدیرعامل گروه بهمن  در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه خودرو‌های سبک و سنگین در شیراز ضمن بیان اینکه به زودی موتور سیکلت برقی وارد سیستم حمل و نقلی کشور می‌شود، گفت: در ادامه عرضه اتوبوس برقی به عرصه ناوگان حمل و نقل کشور، وجود موتور سیکلت‌های برقی تحول بزرگی را در این حوزه ایجاد خواهد کرد.
علیمرادلو کیفیت اتوبوس‌های تولیدی این گروه خودروسازی را نسبت به رقبای داخلی مناسب توصیف و گفت: در حال حاضر تفاهم نامه‌ای با شهرداری تبریز برای فروش ١٠٠ دستگاه اتوبوس تنظیم کرده‌ایم، اما هنوز با شهرداری شیراز تفاهم نامه‌ای در این خصوص منعقد نشده است.
وی گفت: معمولا روش فروش این اتوبوس‌ها از طریق وزارت کشور یا تفاهم نامه مستقیم با شهرداری‌هاست که خرید توسط شهرداری‌ها با تسهیل و تسریع بیشتری همراه خواهد بود.
علیمرادلو گفت: در حال حاضر ٢٥ هزار نفر به صورت مستقیم در این گروه خودروسازی مشغول به فعالیت هستند، این شرکت در بخش خودرو‌های تجاری و سواری کیفیت بالاتر از میانگین را در دستور کار خود قرار داده و هدفگذاری این شرکت برای سال آینده افزایش عرضه خودرو به ٥٠ تا ٦٠ هزار دستگاه است.
کد مطلب : ۲۵۸۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما