۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

استقبال مدیرکل و جمعی از معاونین و مسئولین آموزش و پرورش فارس از تیم های برتر ورزشی

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰
مدیرکل و جمعی ازمعاونین آموزش و پرورش فارس در نیمه شب یکشنبه دوم مردادماه باحضور در فرودگاه شهید دستغیب شیراز از تیم والیبال بانوان فرهنگی استان فارس که به تازگی در مشهد مقدس، مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کردند استقبال کردند.
استقبال مدیرکل و جمعی از معاونین و مسئولین آموزش و پرورش فارس از تیم های برتر ورزشی
به گزارش حافظ خبر، مسابقات والیبال بانوان فرهنگی کشور به میزبانی مشهد مقدس از ۲۸ تیر لغایت ۱ مردادماه با حضور ۳۲  تیم از سراسر کشور برگزار شد.  
تیم والیبال بانوان فرهنگی استان فارس که با نام معلم تربیت بدنی شهید محمد کاظم فرارویی در این رقابت ها شرکت کرده بود توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.
مدیرکل و جمعی از معاونین و مسوولین آموزش و پرورش استان فارس با از اطلاع از ورود این تیم به شیراز بلافاصله پس از برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در ورزشگاه بعثت شیراز در فرودگاه شهید دستغیب شیراز حضور یافتند و در مراسم استقبال از این تیم که در نیمه شب یکشنبه دوم مرداد برگزار شد حضور پیدا کردند.
خانم ها فرحناز معمار زاده ، محبوبه رنگرز طباطبای، رعنا محمودی، شهلا محمدی، سمیه جمالی دوست ،ایمان عاصی شیرازی ، شیما زارع، صدیقه افشون، ماندانا قادری شبانکاره، مرجان زارعی، ماجده جعفری، عاطفه کشاورزیان اعضای تیم والیبال بانوان فرهنگی استان فارس را تشکیل دادند وخانمها محبوبه زرنویس زاده مربی و پروانه پورریاحی سرپرست  این تیم بودند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما