۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

نتایج دومین روز مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۴
دبیرکل ستاد اجرایی مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز گفت: در دومین روز این مسابقات در مجموع 111 گل وارد دروازه هاشد.
نتایج دومین روز مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز
به گزارش حافظ خبر،  آیت الله دهقان در تشریح رویداد های دومین روز از مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز گفت: در 30 بازی انجام شده در دو گروه سنی بالای چهل و زیر چهل سال ،در مجموع 111 گل زده شد که حاصل تلاش تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، کسب 5 تساوی و 25 برد بود.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس افزود: در کنار رقابت های فوتسال، برنامه ریزی برای انجام فعالیت های فرهنگی برای فرهنگیان حاضر در این مسابقات پیش بینی شده است.
وی با اشاره به حضور ورزشکاران در مراسم افتتاحیه این مسابقات و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این مراسم،ادامه داد: در دومین روز از مسابقات نیز ، فرهنگیان ورزشکار با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از خادمین این حرم تقدیر کردند.

دبیر کل ستاد اجرایی مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز عنوان کرد: اجرای مسابقه چالش روپایی نیز از دیگر برنامه های این روز بود که با حضور نمایندگانی از همه تیم های ورزشی شرکت کننده در این مسابقات برگزار و در پایان به نفرات برتر این چالش در دو رده سنی زیر چهل سال و بالای چهل سال، جوایزی اهداء شد که اسامی و رکوردآنها به شرح زیر  است:
در رده سنی بالای چهل سال،مقام اول  محمد حسنی از کرمان با رکورد 252 ،مقام دوم حامد زاغی نژاد از اصفهان با رکورد 237 ومقام سوم مشترک نیز به یاسین محمدی از  کردستان با رکورد219 و فرهاد اسدی آذربایجان شرقی با رکورد 209 رسید.
وی گفت: در رده سنی زیر چهل سال نیز مقام اول به  محمدرضا ویسی از استان مرکزی با رکورد 362 ، مقام‌ دوم به محمد جواد تیموری از کرمان  رکورد 340 و مقام سوم مشترک علیرضا لقمانی از کهکیلویه و بویراحمد با رکورد 335
و امیر احمدوند از همدان با رکورد 324 رسید

وی همچنین گفت: در پی اطلاع رسانی مسئولین تیم استان آذربایجان غربی مبنی بر سالروز تولد یکی از اعضای این تیم که فرزند شهید نیز میباشد ،با هماهنگی برخی از مسئولین استانی در محل اقامت این تیم حاضر و به این فرزند شهید گل و هدیه اهداء شد که موجب خرسندی بسیاراین ورزشکار فرهنگی آذربایجان غربی شد.
دبیر کل ستاد اجرایی مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز در ادامه نتایج روز دوم این مسابقات را به اعلام کرد.
کد مطلب : ۲۵۹۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما