۰
plusresetminus
معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛

سومین همایش نخبگانی ” گام دومی های جهاد تبیین” در شیراز برگزار می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵
معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، از برگزاری سومین همایش نخبگانی " گام دومی‌های جهاد تبیین" در این کلانشهر خبر داد.
سومین همایش نخبگانی ” گام دومی های جهاد تبیین” در شیراز برگزار می‌شود
به گزارش حافظ خبر، صادق زارع مهذبیه سه‌شنبه ۴ مرداد در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق بیان کرد: این همایش روز چهارشنبه پنجم مرداد ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی نماینده ولیفقیه در فارس و سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون دو همایش در قالب پیش همایش برای آماده سازی و اجرا  در خردادماه و تیرماه سال جاری برگزار شده است.

دبیر برگزاری سومین همایش نخبگانی ” گام دومی‌های جهاد تبیین” خاطرنشان کرد: در این همایش  افراد تاثیر گذار، فعالین رسانه‌ای و سیاسی  و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است.

زارع مهذبیه ادامه داد: این همایش بزرگترین رویداد روشنگری در جنوب کشور است و تمام از مدعوین در این همایش که از صاحب نفوذ ترین افراد در سطح جامعه هستند خواسته شده در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست‌های برگزاری این همایش را در سطح جامعه باز نشر داده و عملی کنند.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش نخبگانی  استفاده از تجربیات و  نظرات  افراد فعال و نخبه در  عرصه جهاد تبیین است.

به گفته معاون سیاسی سپاه ثارالله شیراز، هم چنین ارائه عرصه‌های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه اصلی ترین سیاست اجرای این همایش گفتمان سازی تفکر امامین انقلاب در به بین افراد تاثیر گذار در سطح جامعه است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما