۰
plusresetminus
شهرداری شیراز:

فرآیند اجرایی بازارچه های خدماتی باید به نفع مردم تغییر کند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۹
در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز مطرح شد.
فرآیند اجرایی بازارچه های خدماتی باید به نفع مردم تغییر کند
؛ 

/ قطع زنجیره واسطه‌گری در حوزه میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری

مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: فرآیند اجرایی بازارچه‌های خدماتی باید به نفع مردم تغییر کند و در تعریف سایت‌های ساماندهی تغییر کاربری‌ها نیز باید بر اساس نیاز شهر تعریف گردد.

زارعی افزود: نگاه سازمان به بازارچه‌های خدماتی باید اصلاح گردد و تغییرات به نفع مردم انجام شود.

وی در ادامه به کمیسیون بند ۲۰ اشاره کرد و گفت: باید در کوتاه‌ترین زمان برنامه فعالسازی کمیسیون در مناطق اجرایی شود تا رسیدگی به پرونده‌ها در همان منطقه مربوطه انجام شود و سازمان ساماند‌هی مشاغل شهری نقش سیاست‌گذاری و نظارتی خود را ایفا کند.

 غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری به انتظارات مدیران شهر از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز اشاره و تصریح کرد: این سازمان به عنوان مرجع تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در حوزه میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری می بایست تلاش خود را بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و قطع زنجیره واسطه گری در حوزه میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری قرار دهد و قطعا برنامه های این سازمان نیز باید این مسیر را دنبال نماید.

هومان یداللهی فارسی سرپرست اداره کل حراست شهرداری شیراز نیز به استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده اشاره کرد و گفت: چرخش مدیران و انتقال تجربه دارای برکات بسیاری است که یکی از این برکات کادرسازی از میان جوانان انقلابی و تحصیل کرده در مجموعه مدیریت شهری است.

مهدی بابایی رئيس سابق سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی نیز در مراسم تکریم خود به برنامه های زیرساختی ایجاد شده اشاره کرد و گفت: امروز از جمله افتخارات است که بگوییم در حوزه قراردادها هیچ معوقه‌ای نداریم و در حوزه اجرایی پروژه های خوبی برای ایجاد بازارچه‌هایی با سازه مهندسی کلید خورده و توافقات خوبی نیز در حوزه ساماندهی و تعریف سایت‌های ساماندهی انجام شده است و برای تسریع کار آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های هر حوزه به تفکیک تهیه شده که منتظر تصویب است.

پژمان شفیعی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز نوید تغییرات خوب به نفع مردم را داد و گفت: با همکاری اصناف، کسبه و شهروندان و هماهنگی با مناطق شهرداری منافع مردم در تمامی پروژه ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: پروژه‌هایی که در سازمان تحت عنوان ساماندهی تعریف و دنبال می‌شود باید بگونه ای باشد که تاثیر آن در زندگی روزمره شهروندان ملموس، موثر و سریع باشد که در این خصوص برنامه های سرعتی کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان مراسم حکم پژمان شفیعی توسط معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز به وی اهدا و از خدمات مهدی بابایی تقدیر شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما