۰
plusresetminus
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

تکنسین وظیفه شناس اورژانس ۱۱۵، ناجی جان مصدوم سانحه تصادف شد

تاریخ انتشارشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
وظیفه شناسی تکنسین فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در خارج از زمان ماموریت کاری، جان انسانی را از مرگ نجات داد.
تکنسین وظیفه شناس اورژانس ۱۱۵، ناجی جان مصدوم سانحه تصادف شد
یه گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این تکنسین فوریت های پزشکی دانشگاه در خارج از زمان ماموریت کاری، جان مصدوم سانحه تصادف را با انجام اقدامات اولیه قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از مرگ نجات داد.

محمدجواد مرادیان توضیح داد: «پژمان هوشمندی» تکنسین فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان کوهچنار با خودرو شخصی حین عبور از محور قائمیه به دشت ارژن، با مصدوم ۶۰ ساله راننده خودرو تریلر حامل سوخت که دچار قطع شدگی ناحیه دست و خونریزی شدید شده بود مواجه می شود که با حضور به موقع، اقدامات اولیه را برای امداد رسانی و کنترل خونریزی مصدوم آغاز می کند.

 
او ادامه داد: در حین انجام اقدامات درمانی از سوی این تکنسین اورژانس، کارکنان اعزامی از مرکز پیام به صحنه حادثه رسیده و پس از اقدامات تکمیلی، مصدوم را به بیمارستان نمازی شیراز انتقال دادند.

مرادیان با بیان اینکه اقدام به موقع و ارزشمند این تکنسین سبب نجات جان این مصدوم سانحه تصادف شد، اظهار کرد: تلاشگران اورژانس، هر روز و هر لحظه ناجی جان بسیاری از بیماران نیازمند خدمات اورژانسی هستند و تلاش های نیک اندیشانه این تکنسین اورژانس و اقدامات مشابه، گویای وظیفه شناسی مجموعه سلامت در خدمت به جامعه است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما