۰
plusresetminus
مسئول گردشگری سلامت استانداری فارس:

حمایت تمام قد رئیس شورای عالی گردشگری استان از شرکت کنندگان در دهمین نمایشگاه سلامت عمان

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶
مسئول گردشگری سلامت استانداری فارس از حمایت تمام قد محمد فرخ زاده رئیس شورای عالی گردشگری استان برای حضور در دهمین نمایشگاه سلامت عمان خبرداد.
حمایت تمام قد رئیس شورای عالی گردشگری استان از شرکت کنندگان در دهمین نمایشگاه سلامت عمان
به گزارش حافظ خبر، وی گفت: در مهرماه سال جاری بزرگترین نمایشگاه سلامت در زمینه درمانی و پزشکی، خدمات و تجهیزات پزشکی، داروسازی، خدمات گردشگری سلامت، محصولات بهداشتی و... برگزار میگردد که این رویداد فرصت مناسبی برای عرضه پتانسیل های استان در زمینه پزشکی و شاخه های مرتبط است.

میثم فرهادی با بیان این نکته که استان فارس قطعا یکی از قطب های اصلی پزشکی کشور است افزود:

خوشبختانه گره هایی که سال ها در حوزه گردشگری سلامت داشتیم با مدیریت صحیح و هماهنگی بین بخشی باز گردیده و در سه ماهه اول سال جاری به یک آمار افزایشی نزدیک به ۴۰۰ درصد در جذب و ارائه خدمات به گردشگران خارجی دست یافته ایم.
وی افزود اکنون لازم است با معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این زمینه که امر بسیار مهمی است این شرایط را حفظ و در جهت بهبود آن تلاش کنیم.

مسئول گردشگری سلامت استانداری ضمن ابراز خرسندی از حضور و همکاری بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی، خصولتی و دولتی در فراخوان نمایشگاه عمان بیان کرد:

به دنبال فضایی با موقعیت مناسب در پاویون ایران در نمایشگاه برای استان فارس هستیم و با همکاری سفارتخانه ایران در عمان و رایزن های تجاری و بازرگانی ان شاء الله این مهم محقق خواهد شد. همچنین کارگروه هایی را جهت هماهنگی، برنامه ریزی و حضور هدفمند در نمایشگاه عمان تشکیل داده و با تسهیل امور مربوطه در این نمایشگاه قوی حضور پیدا خواهیم کرد و در تلاش هستیم که ایده آل ترین شرایط را از هر نظر برای شرکت کنندگان هم استانی خود ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به حضور موثر بخش خصوصی در چنین رویداد هایی افزود:
با رایزنی های انجام شده با سازمان توسعه تجارت ایران، مقرر گردید این سازمان براساس قوانین، حداکثر همکاری را با شرکت کنندگان استان فارس داشته باشد. بنابراین برای حضور بخش خصوصی در نمایشگاه عمان شرایط را تسهیل و تمام قد حمایت خواهیم کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۹۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما