۰
plusresetminus
هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس:

استقبال از فاطمه قائدی عضو تیم ملی گلبال کم بینایان و نابینایان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۷
۱۰ مرداد ماه با حضور فریبا خالدی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان فارس ، ترابی سرپرست هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس، کشاورز نائب رئیس، جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی از فاطمه قائدی مدال آور تیم ملی گلبال ایران در مسابقات گلبال  قهرمانی آسیا پاسفیک در ایستگاه را آهن حضرت آیت الله حائری شیراز برگزار شد .
استقبال از فاطمه قائدی عضو تیم ملی گلبال کم بینایان و نابینایان
به گزارش حافظ خبر، فریبا خالدی  معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان فارس در حاشیه استقبال از فاطمه قائدی گفت : چشم انداز ورزش بانوان در فارس موفقیت آمیز است و هدف ما قهرمان پروری خواهد بود.

وی افزود:  قطعا مدال آوران ورزشکار نابینا و کم بینا  مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان فارس هستند و نگاه جدید به ورزش بانوان و رویکرد حمایت از قهرمانان در دستور کار  است .
خالدی گفت : با توجه به در اختیار بودن سالن ولایت جهت عزیزان کم بینا و نابینا امید است با برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری افتخار بیشتری از فارس  برای کشور عزیزمان کسب گردد .

محمود ترابی سرپرست هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت : ورزشکاران نابینا و کم بینا استان فارس جزء بهترین ورزشکاران در سطح ملی هستند و کسب مقام سوم مسابقات گلبال قهرمانی آسیا بعد دوران کرونا نوید بخش روز های خوب برای کشور عزیزمان و استان فارس خواهد بود.

 وی افزود : در راستای حمایت از ورزشکاران نابینا و کم بینا ضمن تشکر فراوان از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس جا دارد در کنار متولیان ورزش ، مسئولین  استانی حمایت های بیشتری از  ورزشکاران عزیزان نابینا و کم بینا نمایند تا موجبات دلگرمی و انگیزه این عزیزان فراهم شود.

فاطمه قائدی ورزشکار نابینا و کم بینا عضو تیم ملی گلبال ایران گفت : مسابقات گلبال قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار شد و امید است با کسب نشان برنز این مسابقات توجه مسئولین به ورزش بانوان جلب گردد و حمایت لازم بعمل آید. 

وی افزود:  حدود ۸ ماه در اردو های آمادگی بودیم تا این افتخار در بین کشور های مدعی بدست آمد ما با تیم‌های کره جنوبی، استرالیا و تایلند هم‌گروه بودیم که به لطف خدا این مقام بدست آمده است و انشاءالله با حمایت مسئولین در مسابقات پارااسیایی رتبه بهتری کسب کنیم. 

محمدرضا جعفری مسئول کمیته همگانی ورزش نابینایان و کم بینایان استان فارس  که در این مراسم حضور داشت، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین گفت : نگاه و توجه به توسعه ورزش همگانی آثار و برکات بسیاری دارد و یکی از آن کشف استعداد های برتر و ویژه است و در هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس این نگاه ویژه در دستور کار قرار گرفته و با برگزاری همایش ها و مسابقات امید است عزیزان نابینا و کم بینا حضور پر رنگ تری داشته باشند.
کد مطلب : ۲۵۹۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما