۰
plusresetminus
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک:

مصوبات شاخص یکساله کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر در شورای ششم

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
محمد تقی تذروی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گزارش عملکرد یکسال گذشته کمیسیون حمل و نقل را ارائه نمود که در این گزارش با توجه به درصد اجرای مصوبات کمیسیون ها ،کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با اجرای80  درصد مصوبات در طول سال گذشته عملکرد خوبی در حوزه حمل و نقل شهر شیراز داشته است.
مصوبات شاخص یکساله کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر در شورای ششم
به گزارش حافظ خبر، با توجه به فرارسیدن زمان یکساله رؤسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر شیراز و جمع بندی عملکرد کمیسیون ها موضوع مورد بررسی قرار گرفت .
در این جلسه محمد تقی تذروی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در ابتدای جلسه تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) تسلیت عرض نمودند.
محمد تقی تذروی عنوان کرد : گزارش عملکرد یکسال گذشته کمیسیون حمل ونقل و ترافیک به منظور شفافیت به شهروندان که صاحبان اصلی شهر هستند ارائه گردیده است ، که شهروندان می توانند فایل گزارش عملکرد یکساله کمیسیون حمل و نقل و ترافیک را در سایت رسمی  شورای اسلامی شهر شیراز را مشاهده نمایند .
   
هم چنین عنوان کرد : گزارش عملکرد یک سال اخیر کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز که شامل : 14مصوبات صحن و 43 جلسات برگزار شده ، 135 دستور کار ، 88 تصمیمات و 29 طرح و لوایح بررسی شده و 734 نامه ارجاع شده است .
محمدتقی تذروی از مصوبات شاخص کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر در دروره ششم خبر داد که شامل :
1. آیین خرید خدمت بهره برداری از ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری (اتوبوس-مینی بوس -ون )توسط بخش خصوصی و عمومی غیر دولتی 
2. اخذ عوارض صدور مجوز تردد خودروهای باربر در محدوده طرح مکانی و زمانی شیراز
3. تفکیک سازمان حمل و نقل مسافر به دو سازمان تاکسی رانی و پایانه ها
4. راه اندازی اداره حمل و نقل در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز
5. اجرای مطالعات بهنگام سازی طرح جامع حمل و نقل و ترافیک کلانشهر شیراز
پس از جمع بندی و ارزیابی نهایی گزارش عملکرد  در بین کلیه کمیسیون های شورای اسلامی شهر شیراز ، کمیسیون حمل ونقل و ترافیک با میزان اجرای 80 درصد از مصوبات توانست رتبه اول را در کلیه کمیسیون ها کسب نماید .
که این موضوع مهم نشان از همکاری و همدلی اقدامات صورت پذیرفته در حوزه حمل و نقل می باشد .
محمد تقی تذروی در آخر از دبیر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک ، مشاورین این کمیسیون و معاونت حمل و نقل بابت این همکاری صمیمانه تشکر کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما