۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

شهدای والامقام مدافع حرم با تبیین والاترین مراتب انسانی، تاریخ ایران را اعتلا بخشیدند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت هجدهم مرداد، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: شهدای والامقام مدافع حرم با تبیین والاترین مراتب انسانی، تاریخ ایران را اعتلا بخشیدند.
شهدای والامقام مدافع حرم با تبیین والاترین مراتب انسانی، تاریخ ایران را اعتلا بخشیدند
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» همچنین به این مناسبت بار دیگر یاد و خاطره سردار شهید حاج عبدالله اسکندری را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

از افتخارات انقلاب اسلامی ایران در جامعه جهانی، بهره مندی فرزندان این سرزمین از سرمایه های معنوی و اخلاقی ارزشمند انسانی در وامداری به تعالیم اولیای دین است که در تمامی برهه های سرنوشت ساز و تاریخی، راهگشای موفقیت و پیروزی وطن بوده است؛ فرزندانی که در طی بیش از چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی در ابعادی فراتر از حیات مادی، با ترسیمی بی نظیر از ایمان و یقین، آنگونه که از مولایشان حضرت سیدالشهدا(ع) فرا گرفتند، جهاد قهرمانانه را به تصویر کشیدند.

این روحیه انقلابی که در طی سال های دفاع مقدس، در عالی ترین مراتب شاهد آن بودیم، ذخیره ای غنی به حافظه تاریخ این سرزمین هدیه کرد که در طی حدود یک دهه گذشته، با هجوم نیروهای تکفیری به مرزهای اسلامی، بار دیگر جوانان غیور ایرانی، در دفاع از حریم حرم، جامه رزم بر تن کرده و به پا خاستند.

در سالروز شهادت جاودانه شهید حججی و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، گرامی می داریم یاد و خاطره تمامی شهدای این مرز و بوم و شهدای والامقام مدافع حرم، که با تبیین والاترین مراتب انسانی، تاریخ ایران را اعتلا بخشیدند و برای یکایک ما درس های گرانبهایی به یادگار نهادند.

به ویژه سردار شهید حاج عبدالله اسکندری که همزمان با روز عاشورای حسینی، فارس بار دیگر میزبان این فرزند غیور خود بود و بر دستان مردم شهیدپرور استان، بدرقه شد.

امید است ما نیز بتوانیم با عمل شایسته به توصیه های ارزشمند آن انسان های شریف در عرصه های زندگی فردی و اجتماعی، مسیر والایی که پیش روی ما ترسیم کردند را پرفروغ سازیم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما