۰
plusresetminus
موسسه علمی ، آموزشی و فرهنگی عصر طلایی رشد کودک:

برگزاری جشنواره سردار بی سر ، به همت موسسه عطرک در استان فارس

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱
معاون فرهنگی اجتماعی موسسه عطرک شیراز امروز، ۲۹ مردادماه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره شهید عبدالله اسکندری به همت این مؤسسه در استان فارس خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره سردار بی سر ، به همت موسسه عطرک در استان فارس
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام والمسلمین خسروبیگ ضمن تبریک هفته خبرنگار در این نشست خبری، بیان کرد:
شما خبرنگاران همگی پاسداران قلم و پاسبانان قدم های محکم در زمینه ی خبرنگاری هستید ، شمایی که تصویرگران آگاهی بخش به مردمید و شهید اسکندری کسی است که در زمان حال با شهادت خود نام و یاد انسانیت، شهامت، دلاوری و آگاهی بخشی را در جامعه پایدار کرد.


وی افزود: بشنوید، ببینید و بنگارید ، وقتی سخن از فرهنگ میشود، شما خبرنگاران سرلوحه ابتکار و خلاقیت فرهنگی قرار میگیریدو فرهنگ،  قلم روان و هدف متعالی شما است، اگر میخواهید خود را زیبا جلوه دهید پس زیبا فکر کنید زیبا زندگی کنید.


معاون فرهنگی اجتماعی موسسه عطرک با یادآوری اینکه یکی از وظایف ذاتی مؤسسه عطرت پرداختن به مقوله فرهنگ اسلامی و انقلابی است، ادامه داد: در این راستا تصمیم گرفتیم تا جشنواره‌ای به منظور پاسداشت شهید عبدالله اسکندری که افتخار مردم استان فارس است را برگزار کنیم.

در این نشست زاده باقری مدیر عامل موسسه عطرک عنوان کرد: اکنون بزرگی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است و همه ی ما میدانیم دشمنان ایران اسلامی از تفکر جهادی که باعث مقاومت  مسلمانان می‌شود، هراس دارند و در تلاش هستند تا مردم را از فرهنگ شهادت و شهادت طلبی دور کنند و به سمت و سوی دنیا طلبی بکشانند.


زاده باقری تصریح کرد: همه باید در راستای رسیدن به اهداف شهادت طلبی ، فرهنگ شهادت و شهامت را در ایران گسترش دهیم و به همین منظور جشنواره شهید عبدالله اسکندری با هدف آشنایی نسل جدید با فرهنگ ا یثار و شهادت، تزریق فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه، انتقال رشادت‌های نسل‌های گذشته به نسل جدید، قدردانی از ایثار شهیدان، ایجاد و گسترش طراوت و معنویت اجتماعی در بین آحاد جامعه به همت موسسه عطرک برگزار میشود.


وی ضمن بیان اینکه جشنواره مذکور با عنوان «سرّ سر» برگزار میشود، گفت:
 آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ مهرماه سال جاری است و جشنواره مذکور با موضوع شهید اسکندری و سایر شهدای استان فارس و در قالب کلیپ، مقاله، عکس، شعر و داستان برگزار میشود و شرکت برای عموم مردم در این جشنواره آزاد است.

زاده باقری اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس Shahid.eskandari@farsimaths.ir ارسال کنند و این جشنواره تنها برای استان فارس اجرا می‌شود و به نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب سفر عتبات عالیات به مدت ۵ روز همراه با سکه بهار آزادی، نفر دوم سفر مشهد مقدس به مدت ۵ روز همراه با سکه بهار آزادی و نفر سوم نیز سفر قم به مدت ۵ روز همراه با سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما