۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

آغاز به کار غرفه دستاوردهای مجموعه سلامت فارس در نمایشگاه هفته دولت ۱۴۰۱

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۷
با حضور استاندار فارس و مسوولان ادارات و سازمان های مختلف، نمایشگاه هفته دولت ۱۴۰۱ در ضلع جنوبی استانداری فارس واقع در میدان حضرت امام حسین(ع) شیراز، آغاز به کار کرد.
آغاز به کار غرفه دستاوردهای مجموعه سلامت فارس در نمایشگاه هفته دولت ۱۴۰۱
یه گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در آیین آغاز به کار نمایشگاه هفته دولت با حضور در غرفه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دستاوردهای دانشگاه در حوزه های مختلف سلامت را بررسی و ضمن گفت و گو با مسوولان غرفه چگونگی ارایه خدمت به مراجعان  بازدیدکنندگان در این غرفه را جویا شد.

ارایه خدمات غربالگری سلامت در غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در بازدید از نمایشگاه هفته دولت و همچنین حضور در غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک این هفته، ضمن گفت و گو با برگزارکنندگان این غرفه، روند خدمت رسانی به مردم در غرفه دانشگاه را ارزیابی کرد.

سید وحید حسینی در این بازدید گفت: در غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که همزمان با آغاز هفته دولت، همراه با غرفه های تعدادی از سازمان ها و ادارات شیراز در نمایشگاه هفته دولت ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است، دستاوردهای دانشگاه در یک سال گذشته به مردم استان معرفی می شود.

 
رئیس دانشگاه با اشاره به تلاش مجموعه سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای توسعه خدمت رسانی در حوزه سلامت استان، از ارایه خدمات غربالگری سلامت شامل اندازه گیری فشار خون، قند خون، سنجش نمایه توده بدنی(BMI) با حضور کارشناسان بهداشتی دانشگاه و آموزش های فوریت های پزشکی در حوادث و بلایا از سوی نیروهای اورژانس فارس در غرفه دانشگاه خبر داد.

نمایشگاه هفته دولت ۱۴۰۱ با حضور تعدادی از ادارات و سازمان ها، صبح امروز دوم شهریور، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور استاندار فارس، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان و مدیران ادارات و سازمان های مختلف، در ضلع جنوبی استانداری فارس واقع در میدان حضرت امام حسین(ع) شیراز، آغاز به کار کرد و تا هشتم شهریور ۱۴۰۱، از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب ادامه دارد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما