۰
plusresetminus
هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان :

نایب قهرمانی فارس در مسابقات زیر 23 سال دومیدانی نابینایان و کم بینایان  بانوان کشور انتخابی تیم ملی

تاریخ انتشارجمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۹
محمود ترابی سرپرست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : تیم فارس در مسابقات دو میدانی زیر ۲۳ سال کشور خوش درخشید و حائز رتبه دوم کشوری شد .
نایب قهرمانی فارس در مسابقات زیر 23 سال دومیدانی نابینایان و کم بینایان  بانوان کشور انتخابی تیم ملی

وی افزود:  اولین  دوره مسابقات قهرمانی کشوری و استعدادیابی  زیر 23 سال دو ومیدانی بانوان روز چهارشنبه دوم شهریور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران  با حضور ۱۵ استان کشور برگزار شد که درپایان تیم اصفهان با ۴۲ امتیاز اول و در جایگاه نخست ایستاد، فارس با ۳۴ امتیاز دوم شد و آذربایجان شرقی با ۱۶ امتیاز به عنوان سوم دست یافت و   تیم های خراسان رضوی ، زنجان ، لرستان ، تهران و هرمزگان به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم قرار گرفتند.
ترابی گفت : در این مسابقات فارس با پنج دونده به نام های فاطمه امیرزادگان نرگس کریمی،  سحر میرسلیمانی ، محدثه  رمضانی و فروز بالا با سرمربیگری  زهره فرجام و به همراهی دوندگان  مریم فهرستی و  مریم رهبر عالم در این رقابت ها شرکت کرد و در ده رشته به رقابت پرداختند و به چهار مدال طلا و سه نقره ، یک مقام چهارمی و یک مقام پنجمی دست یافتند .
وی افزود : فاطمه امیرزادگان  دو مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر کلاس t13 و پرش طول ، نرگس کریمی در ماده ۴۰۰ متر کلاس t11 مدال طلا و در دو ۱۵۰۰متر  به مدال نقره رسید  ، سحر میر سلیمانی در دو ۱۰۰ متر نقره و۴۰۰ متر هم چهارم  شدند،  خانم محدثه رمضانی در دو ۱۰۰ متر کلاس  t11 مدال نقره  ، خانم فروزان بالا  در پرتاب وزنه کلاسt11 مدال طلا و در ماده ۱۰۰ متر هم مقام پنجم کسب کردند .
در پایان ترابی ابراز امیدواری کرد با توجه به سن پایین ورزشکاران دو میدانی کار بانوان  فارس نسبت به دیگر استان  ها روز های درخشانی با حمایت مسئولین در انتظار ورزشکاران دو میدانی کم بینا و نابینا خواهد بود.
کد مطلب : ۲۶۱۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما